Åben telnet prot (23)?
Fra : Cerberus

Dato : 25-06-01 13:58

Hej ng.
Håber i kan hjælpe mig.
Jeg har nu prøvet ZA, ZA Pro, Norton Personal firewall, og lige meget hvad
jeg prøver bliver min telnet port ved med at være åben, hvad kan der være
galt?

Kører win98 se, på et surfboard sb4100 kabelmodem.

--
Venlig Hilsen Kasper
hr_overgeneral@hotmail.com

Fra : Kent Friis

Dato : 25-06-01 15:40

Den Mon, 25 Jun 2001 14:58:07 +0200 skrev Cerberus:
> [...]
>jeg prøver bliver min telnet port ved med at være åben, hvad kan der være

Nogen (dig eller andre) har installeret en telnet service?

>Kører win98 se, på et surfboard sb4100 kabelmodem.

Eller du forveksler dit ip-nr. med modem'ets ip-nr, og det er modem'ets
telnet port der er åben (for at gøre support nemmere).

Mvh
Kent
--
And the reboot record goes to: Windows 2000.
With only 3 seconds from the administrator password was entered till

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 25-06-01 23:53

On Mon, 25 Jun 2001 14:58:07 +0200, "Cerberus"
<hr_overgeneral@hotmail.com> wrote:

> [...]
> galt?
>
> Kører win98 se, på et surfboard sb4100 kabelmodem.

Det er overvejende sandsynligt dit kabelmodem, der bliver ved med
at have åbent for telnet, ligegyldigt hvor meget personlig fire-
wall, du installerer på din pc. Hvis du vil lukke for det, så gør
det på dit kabelmodem.

-A
--
http://www.hojmark.org/