Jeg er bistansklient
Fra : John

Dato : 28-11-06 22:59

Jeg har aldrig haft et arbejde det gider jeg ikke for man tjener
næsten ingenting som ufaglært og jeg gider ikke høre på det pis.
Når jeg hæver min bistanshjælp føler jeg ikke jeg nasser på
systemt det er indvanderne som gør det for det dem der sender
pengene ud af landet til deres famillie i Tyrkiet. Desuden mener
jeg kristendommen burde nedlægges for det kristendommen som har
besudlet folk med medynk til halvnegerne og til de handikapped.

Fra : Kim2000

Dato : 28-11-06 23:19

"John" <terminator321@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg kristendommen burde nedlægges for det kristendommen som har
> besudlet folk med medynk til halvnegerne og til de handikapped.

Jeg tror vi skal slå konstatere - troll alert

mvh
Kim

Fra : Snuden

Dato : 29-11-06 00:08

On Tue, 28 Nov 2006 23:19:28 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"John" <terminator321@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
>Jeg tror vi skal slå konstatere - troll alert

Kan vi ikke bare nøjes med *at* konstatere det? ;)
--
Snuden

Fra : Frank Leegaard

Dato : 29-11-06 00:15

Snuden wrote:

> Kan vi ikke bare nøjes med *at* konstatere det? ;)

De højreorienterede stakler herinde er jo ikke befordret fra naturens side
med kritisk sans og overblik, så advarslen var på sin plads

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 29-11-06 02:47

In news:456cc2df$0$14048$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> typed:
> De højreorienterede stakler herinde er jo ikke befordret fra naturens
> side med kritisk sans og overblik, så advarslen var på sin plads

Det ville have klædt dig hvis du bare havde skrevet at du satte pris på
advarelsen istedet for.

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-11-06 09:48

N_B_DK skrev i news:e7048ae5b3bcfe94424f6a660cca856f@spamme-dyndns.dk

[... ]
> Det ville have klædt dig hvis du bare havde skrevet at du satte pris på
> advarelsen istedet for.

Samt undlod at xposte til dk.livssyn.kristendom

FUT dk.politik

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Kim2000

Dato : 29-11-06 00:26

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Kan vi ikke bare nøjes med *at* konstatere det? ;)

det var fordi jeg startede med at skrive noget i stil med at slå koldt vand
i blodet at jeg korrekturen gik galt
mvh
Kim

Fra : Alucard

Dato : 29-11-06 00:56

On Wed, 29 Nov 2006 00:26:09 +0100, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>det var fordi jeg startede med at skrive noget i stil med at slå koldt vand
>i blodet at jeg korrekturen gik galt

Der gjorde den det igen...

Fra : Frank

Dato : 29-11-06 10:19

> Jeg tror vi skal slå konstatere - troll alert

Fint - min ældste har 'troldeuge' i skolen i denne uge

Mvh
Frank

--
If we have to use force, it is because we are America. We are the
indispensable nation. We stand tall. We see further into the future.

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 29-11-06 00:29

John <terminator321@hotmail.com> wrote:

> [...]
> jeg kristendommen burde nedlægges for det kristendommen som har
> besudlet folk med medynk til halvnegerne og til de handikapped.

Hørt.

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : Martin Andersen

Dato : 29-11-06 07:01

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Hørt.

Jeg er nysgerrig, var det sarkastisk ment? Trådstarteren blev killfiltered men
det behøver da ikke stoppe der.

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-11-06 09:50

Martin Andersen skrev i news:456d2202$0$49197$14726298@news.sunsite.dk

> Trådstarteren blev killfiltered men det behøver da ikke stoppe der.

tråden er offtopic i dk.livssyn.kristendom

Fra : Karsten Krambs

Dato : 29-11-06 01:57

On 28 Nov 2006 21:58:46 GMT, John <terminator321@hotmail.com> wrote:

>Jeg har aldrig haft et arbejde det gider jeg ikke for man tjener
>næsten ingenting som ufaglært og jeg gider ikke høre på det pis.
Hvilket pis gider du ikke høre?

>Når jeg hæver min bistanshjælp føler jeg ikke jeg nasser på
>systemt
Det føler jeg heller ikke du gør.

>det er indvanderne som gør det for det dem der sender
>pengene ud af landet til deres famillie i Tyrkiet.
hvordan er det lige de 'nasser' mere end dig, blot for at bruge dit
eget udtryk?

>Desuden mener
>jeg kristendommen burde nedlægges for det kristendommen som har
>besudlet folk med medynk til halvnegerne og til de handikapped.
Nu er det jo ikke kristendommen som viser medynk i form af
bistandshjælp. Jeg ved i øvrigt ikke ikke hvad en halvneger er og jeg
har hørt at kristendommen er noget med næstekærlighed og ikke medynk.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-06 03:29

"Karsten Krambs" <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> wrote in message
> Det føler jeg heller ikke du gør.

Du er samfundsgavnlig som besættelsestidens sabotører og
skattesnydere, for jo færre penge i statskassen, jo færre muslimer
importeres

Der er mange der er ivrige efter at få de stillinger, der er, så lad
bare værd at stå i vejen for dem, kan man mene

Men vi bør erstatte al socialhjælp med havregrødsautomater, for hvis
vi slap af med muslimerne burde vi opfordre til selvhjulpenhed og på
et rit marked er der altid job at få.
Måske nogle vil lønne dig for at sutte pik på dem. Er du for fin til
det?
Det har alle dage været job for tyende og hvis ikke man dygtiggør sig
som håndværker, gyumnasielærer eller lignende må man ydmyge sig med
brunnæset røvslikkeri, som ingen blir syg af.
Eller hvad udbud og efterspørgsel gør muligt
Og man kan leve på en sten, hvis man opsøger steder hvor mad smides ud
og bor mindre centralt end Nørrebro.

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-11-06 09:50

Bo Warming skrev i news:Xf6bh.8167$Ux6.4118@fe190.usenetserver.com

[... ]

Fra : Bjarne Skounborg

Dato : 29-11-06 14:00

dk.politik Bo Warming <bwng@bwng.dk>:
> [...]

>Du er samfundsgavnlig som besættelsestidens sabotører og
>skattesnydere, for jo færre penge i statskassen, jo færre muslimer

Så er BZ og Christiana vel også samfundsgavnligt, da det store
politiopbud kræver mange millioner, hva?

>Men vi bør erstatte al socialhjælp med havregrødsautomater,

Nemlig. Og i et Glistrupsk samfund ville der ikke være skat på
jord og termin på hus, så livet ville være let for alle, rig som
fattig

Fra : Per Rønne

Dato : 29-11-06 09:33

Karsten Krambs <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> wrote:

> Karsten Ulrich Krambs
> Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Du har altså en 'honorær bachelorgrad i ingeniørvidenskab'?

Og du læser teologi, og ved ikke at så skal din 'stillingsbetegnelse'
skrives som 'stud.theol.' ikke 'Stud. Theol' ?
--
Cand.scient. Per Erik Rønne
Frederikssundsvej 308B, 3. tv.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-11-06 10:11

> Du har altså en 'honorær bachelorgrad i ingeniørvidenskab'?
>
> Og du læser teologi, og ved ikke at så skal din
> 'stillingsbetegnelse'
> skrives som 'stud.theol.' ikke 'Stud. Theol' ?

Det afslører formodentlig engelsksprogethed men ikke nogen extrem
inkompetence

Er honorære grader ikke noget man kun udleverer til sorte og oldinge
og humanister-der-skal-have ret-til-at udtale-sig-med-vægt i et
væsentlig fagområde - det spørgsmål er jeg mere nysgerrig om

Fra : Per Rønne

Dato : 29-11-06 11:14

Bo Warming <bwng@bwng.dk> wrote:

> ""Per Rønne"" <per@RQNNE.invalid> wrote in message

> Det afslører formodentlig engelsksprogethed men ikke nogen extrem
> inkompetence

Ifølge Vinterberg og Bodelsen er den 'omtrentlige' oversættelse af en
cand.polyt.-titel, altså den titel en civilingeniør får, 'BEng'. En
googling på den af han angivne titel giver:

<http://www.google.dk/search?q=%22Ba.Sc.Eng+(hons)%22&ie=utf-8&oe=utf-8&
rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a>

- som alle relaterer til ham selv. Tager man dog det 'honorære' væk får
man hle 61 hits, som ikke alle går på ham selv:

<http://www.google.dk/search?q=%22Ba.Sc.Eng%22&ie=utf-8&oe=utf-8&rls=org
..mozilla:da:official&client=firefox-a>

Så skal vi ikke være lidt skeptiske.

> Er honorære grader ikke noget man kun udleverer til sorte og oldinge
> og humanister-der-skal-have ret-til-at udtale-sig-med-vægt i et
> væsentlig fagområde - det spørgsmål er jeg mere nysgerrig om

Man giver æresdoktorgrader, ikke æres-kandidatgrader og da slet ikke
æres-bachelorgrader.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Karsten Krambs

Dato : 30-11-06 01:55

On Wed, 29 Nov 2006 11:14:14 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Man giver æresdoktorgrader, ikke æres-kandidatgrader og da slet ikke
>æres-bachelorgrader.

Det var vist dengang der gik en mur ned gennem europa...
Der er masser Hons i Ba grader

http://en.wikipedia.org/wiki/Bachelor's_degree

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Per Rønne

Dato : 08-12-06 23:56

Karsten Krambs <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> wrote:

> Det var vist dengang der gik en mur ned gennem europa...
> [...]

I dansk sammenhæng gør du dig selv til grin ved at skrive at du har er
/honorær/ diplomingeniør, og endnu værre bliver du at du ikke kan skrive
'stud.theol.' korrekt. Med lille s og lille t - stort bogstav i sådanne
titler bruges kun ved sætningsstart ...

Fra : Karsten Krambs

Dato : 09-12-06 14:57

On Fri, 8 Dec 2006 23:55:57 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>I dansk sammenhæng gør du dig selv til grin ved at skrive at du har er
>/honorær/ diplomingeniør

Det er ikke noget jeg har fundet på, der står Hons på mit eksamens
bevis.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Per Rønne

Dato : 09-12-06 20:48

Karsten Krambs <snabelulrich@DONTSPAMhotmail.com> wrote:

> Det er ikke noget jeg har fundet på, der står Hons på mit eksamens
> bevis.

Fra en dansk ingeniørhøjskole? Der er noget der virker /højst/ mærkeligt
her.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Karsten Krambs

Dato : 10-12-06 20:32

On Sat, 9 Dec 2006 20:48:21 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Fra en dansk ingeniørhøjskole? Der er noget der virker /højst/ mærkeligt
>her.

Ja pæredansk - Ring til Sekretariat Produktionsingeniøruddannelsen,
tlf. 44805280 og få opklaret hvorfor de sætte et (Hons) efter deres Ba
titler (i hvert fald årgang 1997)

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Per Rønne

Dato : 11-12-06 08:51

> [...]

> Ja pæredansk - Ring til Sekretariat Produktionsingeniøruddannelsen,
> tlf. 44805280 og få opklaret hvorfor de sætte et (Hons) efter deres Ba

Det er ikke nødvendigt:

<http://ida.dk/Ansat/Arbejde+i+udlandet/Titler+paa+udenlandsk/Titler+p%C
3%A5+udenlandsk.htm#2>

Hvorfor ikke bare skrive 'akademiingeniør, stud.theol.' ? Det er jo det
det betyder. Skulle jeg pludselig til at skrive et 'MSc' efter mit navn,
også på dansk? Ret nu den signatur.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Karsten Krambs

Dato : 11-12-06 15:38

On Mon, 11 Dec 2006 08:51:25 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

> [...]

>3%A5+udenlandsk.htm#2>
>
>Hvorfor ikke bare skrive 'akademiingeniør, stud.theol.' ? Det er jo det

aha... nu er du gået fra at betvivle at der overhovedet stod (Hons) på
eksamensbeviset fra en dansk ingeniør udd. til at have en personlig
holdning til hvad jeg bør skrive i min signatur.

d. 28/11 "Man giver æresdoktorgrader, ikke æres-kandidatgrader og da
slet ikke æres-bachelorgrader." citat Per Rønne
æres-bachelorgrader.
d. 8/12 mener du at "jeg gør mig til grin"
d. 9/12 skriver du at "Der er noget der virker /højst/ mærkeligt her"

Per du er useriøs og du har endda selv fundet den korrekte
information. På mit eksamens bevis står der (Hons) og på IDA
hjemmesiden ligeså, din personlige holdning til det er jeg helst fri
for, men lad være med at sige at min titel er falsk. Du kan passende
give mig en undskyldning.

http://kortlink.dk/ida/3eqy

--
Karsten Ulrich Krambs
B.Sc.Eng (Hons) & Stud.Theol

Fra : Karsten Krambs

Dato : 29-11-06 15:22

On Wed, 29 Nov 2006 09:32:34 +0100, per@RQNNE.invalid (Per Rønne)
wrote:

>Du har altså en 'honorær bachelorgrad i ingeniørvidenskab'?
Jeg startede som teknikum ingeniør, og undervejs blev det til en
diplom udd. Og efter vi var færdigudd. kom en del skriveri fra
Ingeniørhøjskolen pga. forvirring ang. hvad titlen nu skulle være. Det
endte med på dansk at være: Diplomingeniør med retningsbetegnelse
Produktionsingeniør, og udover det tilføjede de et (Hons) - helt
ærligt, jeg aner ikke hvorfor det (Hons) står der. Ring gerne til
Sekretariat Produktionsingeniøruddannelsen, tlf. 4480 5280 og få det
opklaret, og oplys mig, så skal jeg gerne tilrette min signatur, men
det betyder nu ikke så meget for mig, jeg synes det var et lidt
kedeligt studium. (Jeg tror faktisk at Hons skal være med stort H?)

>Og du læser teologi, og ved ikke at så skal din 'stillingsbetegnelse'
>skrives som 'stud.theol.' ikke 'Stud. Theol' ?
Ja, jeg er en dårlig teologi studerende, jeg skal nok få sat det
mellemrum ind mellem punktum og T'et

Jeg modtager jævnligt breve fra KU med både den ene og den anden
skrivemåde, men jeg går mere op i kantinemaden

PS, jeg har også en 9 klasses afgangseksamen, og en HTX.

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Bruno Christensen

Dato : 29-11-06 20:03

On Wed, 29 Nov 2006 15:22:12 +0100, Karsten Krambs wrote:

> Ja, jeg er en dårlig teologi studerende, jeg skal nok få sat det
> mellemrum ind mellem punktum og T'et

Prøv at kigge på kapitæler og minuskler i stedet.

/|\
/\
Bruno

Fra : Karsten Krambs

Dato : 30-11-06 01:47

On Wed, 29 Nov 2006 20:02:49 +0100, Bruno Christensen <news@lphund.dk>
wrote:

>Prøv at kigge på kapitæler og minuskler i stedet.
Prøv at kigge på smiley i stedet

--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Per Rønne

Dato : 08-12-06 23:56

> [...]

> Produktionsingeniør, og udover det tilføjede de et (Hons) - helt
> ærligt, jeg aner ikke hvorfor det (Hons) står der.

Det står for 'honorær', og angiver altså at der er tale om en
'ærestitel', og altså ikke at

> PS, jeg har også en 9 klasses afgangseksamen, og en HTX.

Ja, det ante mig at du ikke som os andre har haft latin i 2. real. HTX
kender jeg kun fra katederet - jeg er selv mat-fys student, og derefter
cand.scient. fra Københavns Universitet.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : JYH

Dato : 29-11-06 10:00

John wrote:
> [...]
> jeg kristendommen burde nedlægges for det kristendommen som har
> besudlet folk med medynk til halvnegerne og til de handikapped.

Der ikke noget, der hedder bistandsklient i dagens Danmark.
Så du har (også) et identitetsproblem

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-11-06 10:08

JYH skrev i news:456d4c10$0$2108$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

[... ]
> Der ikke noget, der hedder bistandsklient i dagens Danmark.
> Så du har (også) et identitetsproblem

Undlad venligst krydspostning til dk.livssyn.kristendom

Fra : Vidal

Dato : 29-11-06 13:20

John skrev:

> halvnegerne

Hehe, har du set dig gal på mulatter?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : struer

Dato : 30-11-06 03:20

John skrev:

> Desuden mener jeg kristendommen burde nedlægges for det kristendommen som har
> besudlet folk med medynk til halvnegerne og til de handikapped.

Og alle vi andre mener bistanshjælp skal nedlægges, særlig
bistanshjælp til halvbhjerner og dovne idioter.

Erik