Engelsk andagtsbog
Fra : Filip

Dato : 26-11-06 16:18

Jeg vil give min kammerat en engelsk andagtsbog i bryllupsgave, men jeg ved
ikke lige hvor jeg finder sådan en. Gerne med 365 andagtsstykker i. Kan I
hjælpe mig? Jeg skal bruge den inden den 10dec, så den skal være nem og få
fat i.

Han er mest i retningen af frikirke

Filip

Fra : Andreas Falck

Dato : 26-11-06 17:51

Filip skrev i news:4569b025$0$49209$14726298@news.sunsite.dk

> [...]
> ved ikke lige hvor jeg finder sådan en. Gerne med 365 andagtsstykker i.
> Kan I hjælpe mig? Jeg skal bruge den inden den 10dec, så den skal være

Der er f.eks. denne:
http://www.danskbogforlag.dk/Default.aspx?ID=593&M=Shop&PID=1401&ProductID=660

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Filip

Dato : 26-11-06 22:48

Jeg kom lige i tanker om at et bibellesikon på engelsk måske også kunne
bruges. Kan I hjælpe mig med at finde sådan et?

Filip

Fra : JoVe

Dato : 26-11-06 23:04

Filip wrote:
> [...]
> hjælpe mig? Jeg skal bruge den inden den 10dec, så den skal være nem og få

Vil foreslå:

"Morning and evening" af Spurgeon

du kan købe den hos Bethesdas boghandel.