Mal-ko
Fra : Jens

Dato : 25-11-06 15:02

Var der ikke noget med at du/i ikke gad usenet mere ?

Ellers har Steen nok en historie fra de varme lande, hvis du/i ellers kan
komme op på hans plan (røven af 4div).

Fra : Patruljen

Dato : 26-11-06 10:38

Jens skrev:
> Var der ikke noget med at du/i ikke gad usenet mere ?
>
> Ellers har Steen nok en historie fra de varme lande, hvis du/i ellers kan
> komme op på hans plan (røven af 4div).

Cyrel kan ikke undvære sit cyberhul. Som en Gollum i cyberkælderen -

Det har manden jo fortalt. Igen et eksempel på dine bevaringsværdige
eksempler på usædvanligt misfungerende hjerneceller.

Skulle du ikke donere den usædvanligt værdiløse hjernemasse, du er
udstyret med, Jens?
Panum og videnskaben ville blive lykkelige over et sådant
pragteksemplar i deres udstilling.

Bruun

Fra : Jens

Dato : 26-11-06 17:43

Patruljen wrote:

> Cyrel kan ikke undvære sit cyberhul. Som en Gollum i cyberkælderen -

Er det et bruunt hul da ?

> Det har manden jo fortalt. Igen et eksempel på dine bevaringsværdige
> eksempler på usædvanligt misfungerende hjerneceller.

Tak.

> Skulle du ikke donere den usædvanligt værdiløse hjernemasse, du er
> udstyret med, Jens?

Det er da altid jeg har noget at donere ikke bruun...

> Panum og videnskaben ville blive lykkelige over et sådant
> pragteksemplar i deres udstilling.
>
> Bruun
Er de da ikke tilfreds med det du har doneret bruun ?

Fra : Johnny Andersen

Dato : 27-11-06 00:13

"Jens" <jens@fuglefjams.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da altid jeg har noget at donere ikke bruun...

Ja, Jens...

/Johnny

Fra : Jens

Dato : 27-11-06 03:27