Verdens undergang er stadig nær
Fra : Cyril Malka

Dato : 24-11-06 14:19

JEHOVAS VIDNER: Budskabet i ny verdensomdelt brochure går kun ind hos
bevægelsens egne medlemmer og mennesker med svag identitet eller
mangelfuld uddannelse, vurderer Poul Bregninge, forfatter til bogen
"Dommedag må vente"... Læs resten her:
http://www.religion.dk/religionsdebatten:ktg=nyreligioes:aid=312095

--
Venligst,

Cyril

Jehovas Vidner - Dommedag, der udeblev:
http://www.sekter.org/vto/lys.html

Fra : Jens

Dato : 25-11-06 14:59

Cyril Malka wrote:
> [...]
> bevægelsens egne medlemmer og mennesker med svag identitet eller
> mangelfuld uddannelse, vurderer Poul Bregninge, forfatter til bogen

Er du i familie med BW ?

Fra : Harald Mossige

Dato : 25-11-06 15:35

Jens wrote:

> Er du i familie med BW ?

Bare mentalt.

Fra : ThomasB

Dato : 25-11-06 20:04

"Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i en meddelelse

> Bare mentalt.

Det er da at fornærme BW.

Fra : Martin Andersen

Dato : 25-11-06 20:24

ThomasB wrote:
> "Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i en meddelelse

> Det er da at fornærme BW.

Jeg er uenig.

Fra : ThomasB

Dato : 25-11-06 20:25

"Martin Andersen" <dur@ikke.nu> skrev i en meddelelse

> Jeg er uenig.

Ja

Fra : Jens

Dato : 26-11-06 08:25

ThomasB wrote:
> "Harald Mossige" <haraldm@hkabel.net> skrev i en meddelelse

> Det er da at fornærme BW.

Ja det kan godt være jeg var for hård ved BW.

Fra : Patruljen

Dato : 26-11-06 10:19

Jens skrev:

> Er du i familie med BW ?

Kære Jens.
Hvordan er du blevet udstyret med en så ringe fungerende hjerne?
Tabte din mor dig med dit stakkels bløde hoved ned i cementgulvet
eller er du bare udstyret med bevaringsværdige eksempler på ringe
fungerende hjerneceller ?

Og vi orker ikke høre mere klynk og whineri om Guds fravær og dine
kropslige smerter, please!

Regards Bruun

Fra : Jens

Dato : 27-11-06 03:29

Patruljen wrote:

> [...]
> fungerende hjerneceller ?
>
> Og vi orker ikke høre mere klynk og whineri om Guds fravær og dine

Kære Søren

Hvad er det du ikke kan finde ud af i dag.