Skriv til paven
Fra : Jakob Munck

Dato : 18-11-06 13:33

- jeg vil lige gøre opmærksom på, at vores nye pave naturligvis har en
e-mail adresse, og at alle mennesker i verden er velkommen til at skrive til
ham. Det gælder selvfølgelig også protestanter og ateister, som måtte være
utilfredse med det ene eller andet. E-mailen er denne:

benedictxvi_fjern_dette@vatican.va

- jeg skal også gøre opmærksom på, at protestanter, som tror på Gud, er
velkomne som medlemmer på den katolsk-økumeniske debatportal:

www.kadi.dk

v.h.
Jakob

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-11-06 13:57

"Jakob Munck" skrev

> [...]
>
> - jeg skal også gøre opmærksom på, at protestanter, som tror på Gud, er
> velkomne som medlemmer på den katolsk-økumeniske debatportal:

Memory on:
5806 news:tsKYg.32$hx4.2@news.get2net.dk

The music ...
Sissel, nordisk vinternatt, Track11, Bruremarsj.mp3
.... was on (at that time, CET 13:46).

-

Coming up:

1.
Message to Israel
(2006-10-22, Sunday, CET 19:56-57:20, delay 0)
(irt. Subject: The main-program (message from ET, Aliens))

2.
The time-system - Was: SETI - New Drake-version 1.03 (Reward 800 $)

3.
Distance to object, linked to ...
5832 news:6Ph_g.5$wR4.0@news.get2net.dk

Last file-OUTPUT:
5922 news:u3D7h.31$Zj1.2@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Mogens Kall, The servant of Michael
--
Info: 5676 news:IZTKg.32$lO5.27@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 18-11-06 14:09

"Jesus-loves-you" skrev
5923 news:aqD7h.33$r61.23@news.get2net.dk

[ ... ]
> The music ...
> Sissel, nordisk vinternatt, Track11, Bruremarsj.mp3
> ... was on (at that time, CET 13:46).

13:58, Wow - Worship, 2000, orange, CD2 (cyan), Track07, Above all.mp3

Above-*all*-memory:
5432 news:Gbc0g.187$kU3.27@news.get2net.dk

This (13:58) is perhaps a message from big-sister to all brothers and
sisters (include - of course the Pope) ...

Last memory (in regard this and big-sister-syntax):
4511 news:lZ9_e.69020$Fe7.232660@news000.worldonline.dk

> Last *official* Bible-message from the angels (ET ?) was:
>
> I (own: Johannes) fell down at his (own: an angel) feet to worship
> him, but he said to me, "Don't do it!
> I am a fellow servant of yours and of
> your brothers, all those who hold to
> the truth that Jesus revealed. Wor-
> ship God!"
> (Revelation (Rev) 19,10)
>
> Heaven-Break (perhaps ET from 2304, Rev.21,16):
> (2005-09-27, CET 13:07, GMT 11:07)
> - "Amen."

Hebr.12,22 program now on:
14:03, Wow - Worship, 1999, blue, CD2, Track04, We will embrace Your
move.mp3

-

File-number: 5924

Fra : Peter

Dato : 18-11-06 21:07

"Jakob Munck" <jm2_fjern_dette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ham. Det gælder selvfølgelig også protestanter og ateister, som måtte være
> utilfredse med det ene eller andet. E-mailen er denne:

Er den nye Pave også holocaust benægter??.

> - jeg skal også gøre opmærksom på, at protestanter, som tror på Gud, er
> velkomne som medlemmer på den katolsk-økumeniske debatportal:

Det er næppe en mulighed de ønsker at benytte sig af.