Autentisk homo-omvendelse fra Færøerne
Fra : Jesper

Dato : 12-11-06 20:42

Ser Dags Dato på TV2. Der var en interessant historie om de homefile på
Færøerne. TV2 interviewede en yngre mand der fortalte om sin omvendelse
fra homofili til hetroseksuel. Med hjælp fra Bibelen, som han læser i 5
gange om dagen, og en rejse til Israel, hvor han blev omvendt er han nu
erklæret hetroseksuel. Og Bibelen holder Djævlen på afstand.

FUT: dk.livssyn.kristendom, som naturligvis kan fraviges.
--
Jeg ved, hvor meget De, præsident Kim Il Sung, med al Deres
hengivenhed har arbejdet for dette vidunderlige lands

Fra : Paro

Dato : 12-11-06 21:04

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i

> [...]
> han læser i 5 gange om dagen, og en rejse til Israel, hvor han blev
> omvendt er han nu erklæret hetroseksuel. Og Bibelen holder Djævlen på

Jeg kunne også godt tænke mig at slippe ud af min homoseksualitet. Desværre
tænder jeg kun på visse unge fyre, og en kvinde kan overhovedet ikke
ophidse mig seksuelt.

Det er ikke nemt at få kontakt med dejlige unge fyre. Det ville gøre livet
meget nemmere at være til kvinder, da jeg ville føle at jeg kunne tillade
mig at være mere udfarende i stedet for at skulle skjule mine seksuelle
interesser.

/paro

Fra : jørgen

Dato : 12-11-06 21:16

> [...]
> gange om dagen, og en rejse til Israel, hvor han blev omvendt er han nu
> erklæret hetroseksuel. Og Bibelen holder Djævlen på afstand.

Hvis man er født med sin sexuelle lægning og det er biologisk bestemt om man
kan lide mænd eller damer, så har jeg svært ved at tro det er noget man kan
"omvendes" fra.

Kan det ikke tænkes at de mennesker der påstår sig omvendt fra homo til
hetero i virkeligheden er bi-sexuelle?

mvh jørgen.

Fra : Martin Andersen

Dato : 12-11-06 21:29

jørgen wrote:

> [...]
> "omvendes" fra.
>
> Kan det ikke tænkes at de mennesker der påstår sig omvendt fra homo til

eller undertrykker deres tilbøjelighed (ikke ment negativt, kunne bare ikke lige
finde et andet ord).

Fra : Per Rønne

Dato : 12-11-06 21:49

Martin Andersen <dur@ikke.nu> wrote:

> eller undertrykker deres tilbøjelighed (ikke ment negativt, kunne bare
> ikke lige finde et andet ord).

Lever i cølibat, samtidig med at de over for sig selv siger, at de ser
på piger ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 12-11-06 22:40

jørgen skrev:

> [...]
> "omvendes" fra.
> Kan det ikke tænkes at de mennesker der påstår sig omvendt fra homo til

Vil du denne gang diskutere emnet, eller bagefter hykle sygdom når du
ikke får ret?

*Hvis* homoseksualitet var medfødt, så er Skaberen til grin. Han
statuerer klokkeklart, at der er sat både det gode og det onde foran os
hver især individuelt (5. Mosebog 30:15-20).

På samme måde var det mand *og* kvinde vi første gang hører om kønnene i
skabelsesberetningen (1. Mos. 2:18-23).

Når du spørger: "Kan det ikke tænkes at de mennesker der påstår sig
omvendt fra homo til hetero i virkeligheden er bi-sexuelle?"

Til det kan man kun gætte, at "jo, det kan tænkes at personen lyver".
Men lige så muligt er det at tænke: "Vedkommende forsøger i det mindste
at gå imod en kødelig lyst som han nu ved bedre end at blive ved med at
følge..."

Tankespindet kan være uden ende...

Henrik, Dianalund

Fra : Andreas Falck

Dato : 12-11-06 23:39

Henrik Vestergaard skrev i news:4557949B.1050709@gmx.net

[ ... ]
> Vil du denne gang diskutere emnet, eller bagefter hykle sygdom når du
> ikke får ret?

Tag dig nu lige engang sammen, inden skejer alt for malkansk ud. Det klæder
dig ikke med den attitude.

FUT dk.admin.netikette

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 07:14

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> [...]
> hver især individuelt (5. Mosebog 30:15-20).
>
> På samme måde var det mand *og* kvinde vi første gang hører om kønnene i

Og det du gør her er at læse Bibelen, og endda GT, bogstavtro. Det er de
man ikke skal gøre.

Derudover er homoseksualitet ikke en sygdom, men noget normalt
forekommende rundt om i Dyreriget.

For slet ikke at tale om Planteriget, hvor det i hvert fald for
blomsterplanter må siges at være det normale {de er som bekendt alle
tvekønnede, hermafroditter}.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 13-11-06 10:21

Per Rønne skrev:

> Og det du gør her er at læse Bibelen, og endda GT, bogstavtro. Det er de
> man ikke skal gøre.

Det er jo så *din* holdning til sagen. Fair nok.

Men kan det undre, at *jeg* læser teksten og ikke Anders And når jeg har
meldt klart ud, at Bibelen ikke er et menukort hvor man vælger det man
kan lide?

> Derudover er homoseksualitet ikke en sygdom, men noget normalt
> forekommende rundt om i Dyreriget.

Dokumentation, tak.

> For slet ikke at tale om Planteriget, hvor det i hvert fald for
> blomsterplanter må siges at være det normale {de er som bekendt alle
> tvekønnede, hermafroditter}.

Nu er der jo så også den forskel, at hvis en plante er *skabt* tvekønnet
har den et noget andet formål end mennesker, der *ikke* er tvekønnede -
mig bekendt....

See?

Henrik, Dianalund

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 10:47

> [...]

> Men kan det undre, at *jeg* læser teksten og ikke Anders And når jeg har
> meldt klart ud, at Bibelen ikke er et menukort hvor man vælger det man

Og hvis man har den holdning til Bibelen, at den i sin helhed er sand,
og at intet kan trækkes fra, så vil selv den mindste kontradiktion føre
til helets fald.

Hvilken af de to af Mosebøgernes 10 bud holder du i øvrigt 'med'? Som
bekendt har GT hele to udgaver ...

Og når du nu henviser til Mosebøgerne (1. Mos. 2:18-23 og 5. Mosebog
30:15-20), ville du så også anse det som syndigt ikke at besvangre din
sønneløse broders enke, så også din bror kan få børn?

> Dokumentation, tak.

Jeg har andetsteds henvist til Bruce Bagenmihls udmærkede bog om emnet.
Jeg kunne også have henvist til en udstilling om emnet i Oslo:

<http://ing.dk/article/20061023/NATUR/110270013>

> Nu er der jo så også den forskel, at hvis en plante er *skabt* tvekønnet
> har den et noget andet formål end mennesker, der *ikke* er tvekønnede -
> mig bekendt....
>
> See?

Mennesket er selvfølgeligt ikke 'normalt' 'skabt' tvekønnet, men
biologisk set biseksuelt. Men med individuelle, stokastisk betingede
forskelle.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 13-11-06 17:56

Per Rønne skrev:

> Og hvis man har den holdning til Bibelen, at den i sin helhed er sand,
> og at intet kan trækkes fra, så vil selv den mindste kontradiktion føre
> til helets fald.

Nej. Kun hvis personen er meget indskrænket og snævertsynet. Ganske som
at der blev sat én bue på himlen som tegn på pagten at Gud ikke påny
ville oversvømme hele jorden. Da jeg forleden så to regnbuer [i ædru
tilstand ] voldte det ingen problemer at forene den ene regnbue med
synet af to.... Men sådan er der jo, som bekendt, så meget, der ikke
forstås hvis bogen ikke leves men kun "diskuteres"....

> Hvilken af de to af Mosebøgernes 10 bud holder du i øvrigt 'med'? Som
> bekendt har GT hele to udgaver ...

Du har virkelig oppet dig med studierne, hva'?

Præcis nok til ikke at kunne forstå helheden - som i øvrigt andrager 613
"bud". Det kan du læse mere om her: http://www.jewfaq.org/613.htm og
http://en.wikipedia.org/wiki/613_mitzvot

> Og når du nu henviser til Mosebøgerne (1. Mos. 2:18-23 og 5. Mosebog
> 30:15-20), ville du så også anse det som syndigt ikke at besvangre din
> sønneløse broders enke, så også din bror kan få børn?

Jeg er i den lykkelige situation, at jeg ikke har nogen bror - men
derimod en søster - så jeg er befriet for tanken.

> Jeg har andetsteds henvist til Bruce Bagenmihls udmærkede bog om emnet.
> Jeg kunne også have henvist til en udstilling om emnet i Oslo:
> <http://ing.dk/article/20061023/NATUR/110270013>

Du er meget glad for den udstilling? Har du set den?

Den får mig ikke til at tage til Norge - der skal mere vægtige grunde
til for at lade sig nedfryse til de temperaturer de har deroppe. Måske
vores norske ven, Harald, har lidt input om den udstilling også?

> Mennesket er selvfølgeligt ikke 'normalt' 'skabt' tvekønnet, men
> biologisk set biseksuelt. Men med individuelle, stokastisk betingede
> forskelle.

Jeg har det fint hvor jeg er, og hvis dette (med IT-verdenen in mente)
kaldes "det bevidste niveau", har jeg ingen ambitioner om at udforske
noget "biologisk niveau" hvis du kan følge tanken....

Fortsat god aften.

Henrik, Dianalund

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 18:31

> [...]
> til for at lade sig nedfryse til de temperaturer de har deroppe. Måske
> vores norske ven, Harald, har lidt input om den udstilling også?

Ej heller jeg er taget til Norge for at se den - det ville have kostet
en tusse til båd-billetten.

Men jeg har lige fået sendt et par nye Norrøna-knickers til skibrug,
efter at de gamle gik i stykker i vaskemaskinen. Minsandten om ikke
tolden skulle have 469 kroner. Altså en told på næste 60% af varens pris
.... tænk hvis de nordmænd blev medlemmer af EU. Ikke engang varer fra
USA fortoldes så hårdt.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Harald Mossige

Dato : 14-11-06 02:07

Henrik Vestergaard wrote:
> [...]
> til for at lade sig nedfryse til de temperaturer de har deroppe. Måske
> vores norske ven, Harald, har lidt input om den udstilling også?

Ønsker du at jeg skal forsøke å overbevise deg?
Utstillingen er dekket meget grundig i norska massemedia. Den er også
forsøkt tatt opp til diskusjon i massemedia, men ingen av homofobene har
tørret stille til slike.

Neida. Det interesserer meg ikke at du vill vite. Det er ditt valg.

HM

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 15-11-06 00:07

Harald Mossige skrev:

> Ønsker du at jeg skal forsøke å overbevise deg?

Nej da.

> [...]
> tørret stille til slike.
> Neida. Det interesserer meg ikke at du vill vite. Det er ditt valg.

Tænk det utænkelige: vi kunne finde på en årsag til at tjekke, at du
havde det godt oppe i "fjellene"....

Henrik, Dianalund

Fra : Harald Mossige

Dato : 15-11-06 01:40

Henrik Vestergaard wrote:

> Nej da.

> Tænk det utænkelige: vi kunne finde på en årsag til at tjekke, at du
> havde det godt oppe i "fjellene"....

Det lyder som en trussel. Hva så, om de finner ut at jeg lever godt /
dårlig, er det relevant i forhold til det utstillingen viser?

Joda, jeg er klar over at stueplanter som er skjermet fra omverdenen,
både fysisk og mentalt, "fryser" når de kommer ut i den virkelige
verdenen, men ikke forsøk mobbe dem som lever her ute; de gjennomskuer
deg, og det etterlater seg et meget dårlig immage.

HM

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 15-11-06 11:58

Harald Mossige skrev:
> [...]
[...]
>>> Neida. Det interesserer meg ikke at du vill vite. Det er ditt valg.

> Det lyder som en trussel. Hva så, om de finner ut at jeg lever godt /
> dårlig, er det relevant i forhold til det utstillingen viser?

Aldrig en trussel. Vi danskere truer aldrig vore naboer mod nord....

> [...]
> verdenen, men ikke forsøk mobbe dem som lever her ute; de gjennomskuer
> deg, og det etterlater seg et meget dårlig immage.

Jeg har brede skuldre, så jeg tåler nok også dem som vil kritisere
uanset hvad.

Men det er godt at høre, at "stueplanten" har det fint.

Fortsat god dag.

Henrik, Dianalund
GRATIS: "The Death of Internet Marketing - Is it true?"
KLIK: http://www.TheDeathofInternetMarketing.com/?see-why=43840

Fra : Per Rønne

Dato : 15-11-06 15:33

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Aldrig en trussel. Vi danskere truer aldrig vore naboer mod nord....

Kun dem mod [nord]øst?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Benny den 9.

Dato : 15-11-06 16:16

Per Rønne wrote:

> Kun dem mod [nord]øst?

århhhh - thor (platugle) pedersen ville da engang i krig med svealand,
men trak så snablen til sig fordi de ville svare igen med
surstrømning.......

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 15-11-06 17:27

Per Rønne skrev:
> Kun dem mod [nord]øst?

Hehe. Nej, danskerne er såmænd så fredelige.

Nu mangler vi kun, at komme hjem fra Irak....

Fra : Per Rønne

Dato : 15-11-06 18:27

Henrik Vestergaard <vestergaard_henr@gmx.net> wrote:

> Hehe. Nej, danskerne er såmænd så fredelige.
>
> Nu mangler vi kun, at komme hjem fra Irak....

Og hvis du læste Adam Oehlenschlägers roman Erik og Roller [skrevet før
Digte 1804, og i øvrigt i prosaform], så vil du se hvordan de to norske
gutter, Erik og Roller, får den danske og den norske konge til at love,
at der i al evig fremtid skal være fremd mellem Danmark og Norge .
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 15-11-06 18:36

Per Rønne skrev:
> [...]
> gutter, Erik og Roller, får den danske og den norske konge til at love,
> at der i al evig fremtid skal være fremd mellem Danmark og Norge .

Tak for info. Jeg har skrevet titlen på listen over bøger jeg skal have
læst. Lyder interessant. Tak.

Fra : N/A

Dato : 13-11-06 11:59

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-11-06 11:59

"Per Rønne" wrote:

> Mennesket er selvfølgeligt ikke 'normalt' 'skabt' tvekønnet, men
> biologisk set biseksuelt.

Det er der *ingen* videnskabelig forskning, der underbygger. Det er
gisninger fra din og andre ligesindedes, og intet andet.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 13:44

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Det er der *ingen* videnskabelig forskning, der underbygger. Det er
> gisninger fra din og andre ligesindedes, og intet andet.

Det ses mange steder fra, både fra antikken og moderne enkønnede
institutioner, og fra sammenligninger med vore nærtstående slægninge,
ikke mindst bonoboen.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesper

Dato : 13-11-06 11:01

Per Rønne <per@RQNNE.invalid> wrote:

> Og det du gør her er at læse Bibelen, og endda GT, bogstavtro. Det er de
> man ikke skal gøre.

Står også i NT:

Matt 19:

v4 Han sagde: »Har I ikke læst, at Skaberen fra begyndelsen skabte dem
som mand og kvinde v5 og sagde: ›Derfor skal en mand forlade sin far og
mor og binde sig til sin hustru, og de to skal blive ét kød«

Mark 10:

v6 men fra skabelsens begyndelse skabte Gud dem som mand og kvinde. v7
›Derfor skal en mand forlade sin far og mor og binde sig til sin hustru,
v8 og de to skal blive ét kød.‹

> Derudover er homoseksualitet ikke en sygdom, men noget normalt
> forekommende rundt om i Dyreriget.

Der forekommer også vanskabninger i dyreriget.

> For slet ikke at tale om Planteriget, hvor det i hvert fald for
> blomsterplanter må siges at være det normale {de er som bekendt alle
> tvekønnede, hermafroditter}.

Det er jo nok derfor at de er planter og ikke dyr eller mennesker.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 13:44

> [...]
>
> v6 men fra skabelsens begyndelse skabte Gud dem som mand og kvinde. v7
> »Derfor skal en mand forlade sin far og mor og binde sig til sin hustru,

Hvilket lige så vel kan betyde en afstandtagen til det katolske
munkeuvæsen .

> Der forekommer også vanskabninger i dyreriget.

Er alle bonoboer da 'vanskabninger'?

> Det er jo nok derfor at de er planter og ikke dyr eller mennesker.

Der er skam også dyr der er hermafroditter.

<http://en.wikipedia.org/wiki/Hermaphrodite>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 13-11-06 15:43

"Per Rønne" skrev i news:1hoqt2h.12qsrggjfxc1dN%per@RQNNE.invalid

[ ... ]

Det betyder det sikkert *OGSÅ*

Fra : Bo Warming

Dato : 12-11-06 21:24

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
> nu
> erklæret hetroseksuel. Og Bibelen holder Djævlen på afstand.

Ethvert mål er en udfordring dvs bedre end intet mål, og hvis de er
gode til t få børn i den sekt, så lad dem udmanøvrere muslimerne mht
formering

"Mådehold er farligt - intet giver succes som overdrivelse.Oscar Wilde
(1856-1900)British Author and

Lad os få nogle flere sprælske og fantasifulde sekter som Ruths

Dødbidere a la chrstianitter og bzere er kedelige, voldelige og
intolerante

Ruth og jeg kunne fint sammen selvom jeg straks åbenbarede for hende
mit syn på fri porno og fri abort

Dengang jeg organiserede sæddonorformidling i stor stil, men
nonprofit, ville jeg ønske jeg havde kendt Ruth Evensen, - hun ku ha
rådgivet mig så det havde givet overskud

Dog er jeg ikke vild med en af deres veje til profit, da jeg og andre
fra DDF bespistes i deres Hellerup-villa - kedelige rugbrødsmadder som
eneste æde. og saftevand at drikke til

TRE BESKRIVELSER AT TUNGETALEGRUPPE- HØJDEPUNKTERNE I FADERHUSET

"Enhver oplevelse er af værdi og parforhold/ægteskab - uanset hvad man
beskylder det for - er ihvertfald en oplevelse. Wilde

"Der gives vel her og der på jorden en slags fortsættelse af
kærligheden, ved hvilken dette grådige begær mellem to personer er
veget for en attrå og havesyge, en fælles højere tørst efter ideal,
der står over dem begge. Men hvem kender til sådan en kærlighed? Hvem
har oplevet den? Dens rette navn er venskab. Nietzsche

" Jeg tror på, at sex er noget smukt mellem to mennesker.
Mellem fem er det fantastisk... Woody Allen

Fra : Per Rønne

Dato : 12-11-06 21:49

> [...]
> erklæret hetroseksuel. Og Bibelen holder Djævlen på afstand.
>
> FUT: dk.livssyn.kristendom, som naturligvis kan fraviges.

Homoseksualitet kan naturligvis ikke 'helbredes', da det det grundlægges
i fostertilstanden, og bl.a. har en genetisk baggrund. Men biseksuelle
kan naturligvis 'omvendes'.

Man har i øvrigt tidligere haft tilsvarende sager fra USA. De omvendte
'bøsser' viste sig dog fortsat at besøge bøssebarer, og have sex med
deres eget køn.

Det er naturligvis ikke det samme som at bøsser ikke kan klare et liv i
cølibat. Men en ægte , 100% bøsse er altså ikke i stand til at
gennemføre et samleje med en kvinde; han vil ganske simpelt ikke være i
stand til at få erektion når han er sammen med hende.

Den færøske unge mand var da vist slet ikke rigtigt 'omvendt'. Han
skulle dagligt læse Bibelen for at holde sig fra 'syndige' tanker, for
ikke at tænke på sit eget køn. Intet tyder på at han havde haft et
seksuelt forhold med en kvinde - det hele drejede sig om at han var
begyndt at /kigge/ på piger i stedet for mænd. I hvert fald i egen
indbildning.

Og så for en ordens skyld. Menneskets seksualitet ligner den vore
'broderarter' har: chimpanse og bonobo. Det vil sige at de fleste
biologisk set er biseksuelle, men naturligvis med individuelle {for slet
ikke at sige kulturelt betingede} forskelle. Undersøgelser viser at op
til 5% af en given population har en seksuel dragning der overvejende
eller udelukkende rettes mod samme køn.

Samme fordeling som man i øvrigt finder ved studier af måger. 5% af en
given mågekolonis par viser sig at være enkønnede - alligevel opfostrer
de unger, som de får fat i på forskellige måder.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Henrik Vestergaard

Dato : 12-11-06 22:49

Per Rønne skrev:
> [...]

Indledningsvis vil jeg godt sige, jeg har ikke set udsendelsen, så det
er uden at kende den enkelte sag, at *jeg* udtaler mig.

> Homoseksualitet kan naturligvis ikke 'helbredes', da det det grundlægges
> i fostertilstanden, og bl.a. har en genetisk baggrund. Men biseksuelle
> kan naturligvis 'omvendes'.

Det lyder meget videnskabeligt, men blev det nogensinde slået fast?

Etisk set mener jeg dette er vigtigt, for jeg indrømmer jeg har hørt
flere stræbe efter at få denne "tese" godkendt, men jeg var ikke bekendt
med hvorvidt den evt. var blevet det.

> Man har i øvrigt tidligere haft tilsvarende sager fra USA. De omvendte
> 'bøsser' viste sig dog fortsat at besøge bøssebarer, og have sex med
> deres eget køn.

Tyder ikke på ret meget omvendelse. Nej.

[...]
> [...]
> ikke at sige kulturelt betingede} forskelle. Undersøgelser viser at op
> til 5% af en given population har en seksuel dragning der overvejende

Tal for dig selv.

Spøg til side.

Den slags udledninger er interessante, men jeg forbeholder mig stærkt
kritisk mod sammenligningen med at fordi en hanhund rører/slikker en
anden hanhund skulle denne pr. automatik være bøsse....

Men jeg er klar over nogle gerne ser den slags sammenhænge så en
"skaber" kan få skylden. Kald det genetisk, whatever. Så er ansvaret
borte.

Henrik, Dianalund

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 07:44

> [...]

> Etisk set mener jeg dette er vigtigt, for jeg indrømmer jeg har hørt
> flere stræbe efter at få denne "tese" godkendt, men jeg var ikke bekendt

Sidst jeg har set den nævt i en videnskabelig sammenhæng, er i en bog af
professor Helmuth Nyborg, som ganske vist henviser til gamle
undersøgelser. Den umiddelbare grund til en seksualitet udelukkende
rettet mod eget køn skulle være en lav koncentration af kønshormon i en
bestemt fase af fostertilstanden. Bogen er senere oversat til dansk, og
i 1997 udgivet på Psykologisk Forlag, hvor den hedder »Hormoner, køn og
samfund: videnskaben om fysikologi«, I SBN: 87-7706-164-0:

<http://www.saxo.com/subject/koensforskelle>

Jeg har læst den på engelsk, men det er flere år siden - og jeg har
aldrig købt den, kun lånt den på biblioteket.

> Tyder ikke på ret meget omvendelse. Nej.
>
> [...]
>
> Tal for dig selv.
>
> Spøg til side.

Måske skulle du se en vis udstilling i Oslo om homoseksualitet blandt
andre dyrearter?

> Den slags udledninger er interessante, men jeg forbeholder mig stærkt
> kritisk mod sammenligningen med at fordi en hanhund rører/slikker en
> anden hanhund skulle denne pr. automatik være bøsse....

Du kan i Bruce Bagemihls bog »Biological Exuberance«, isbn
1-86197-182-6, se meget mere sigende billeder. Om ikke af hunde {jeg har
ikke slået op}, så af han-giraffer. Jeg går ud fra at du lader dig
overbevise af et billede af analt samleje mellem to han-giraffer, hvor
også den bestegne han har erektion?

<http://www.saxo.com/search/search.aspx?keyword=Bagemihl&pagemodule=dani
shbooks&categoryid=1101,%201311>

> Men jeg er klar over nogle gerne ser den slags sammenhænge så en
> "skaber" kan få skylden. Kald det genetisk, whatever. Så er ansvaret
> borte.

Jeg mener ikke at Skaberen har skabt arterne, men at arterne {og
stjernerne} er udviklet efter de basale love der gælder i vort univers.
Jeg mener således heller ikke at skabelsesmyterne i Genesis skal læses
bogstaveligt men netop som, myter. Jævnfør i øvrigt den nyeste
arkæologiske forskning i Israel:

<http://www.saxo.com/search/search.aspx?keyword=Israel+Finkelstein&categ
oryid=1101&categoryid=1311&pagemodule=danishbooks>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 12-11-06 23:11

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 07:44

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Dokumentation, tak.

Givet andetsteds.

> Dokumentation, tak.

Ellers var han ganske simpelt ikke 100% bøsse. En 100% bøsse ville
ganske simpelt ikke være 100% bøsse, hvis han var i stand til at
gennemføre et samleje med en kvinde.

Andre bøsser er i stand til det, men kan ikke følelsesmæssigt opretholde
et forhold til en af det modsatte køn; det er dem der får børn.

Og så er der naturligvis de 'praktiserende biseksuelle', som hele tiden
skifter ... svarer til skørtejægere der hele tiden finder andre
hunkønsvæsener end konen interessante; de er bare lige interesserede i
begge køn.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Andreas Falck

Dato : 12-11-06 23:40

"Per Rønne" skrev i news:1hopj4s.6loolzr0l701N%per@RQNNE.invalid

[ ... ]
> Homoseksualitet kan naturligvis ikke 'helbredes', da det det grundlægges
> i fostertilstanden, og bl.a. har en genetisk baggrund.

Det er der slet ingen beviser for. Men der er nogle der har en hypotese der
går i den retning.

Fra : Lyrik

Dato : 13-11-06 02:09

> Man har i øvrigt tidligere haft tilsvarende sager fra USA. De omvendte
> 'bøsser' viste sig dog fortsat at besøge bøssebarer, og have sex med
> deres eget køn.
+++++++++++++++++
Almindelig kultiveret opførsel indebærer ikke at man i tide og utide besøger
barer for at få det ene engangsknald efter det andet.
Der må være noget galt med "roen" på dem når de opfører sig på den måde.
Jeg vil forvente i fremtiden at der kommer et psykiatrisk udspil på den
front.

Jeg opfatter bøsser som sexoholikere.

Sexoholisme ses især blandt de bipolare i deres maniske periode. (Nymfomaner
= nymfo-manikere. Deraf nymfomani.).
Mani er den ene side af den bipolare lidelse. Den anden er depression.

Denne ukontrollable sextrang kan meget effektivt bringes i lave ved
indtagelse af antidepressiver af typen lykkepiller.
I håndkøb som Perikumpreparater.

Der findes ærlige bøsser som ærligt kun tiltrækkes af deres eget køn.
Men der ville man forvente et stabilt parforhold.

Jeg tror parade og festbøsseoptogsbøsserne hører til de førstnævnte.

Hilsen
Jens

Fra : Martin Andersen

Dato : 13-11-06 03:01

Lyrik wrote:
> [...]
> Men der ville man forvente et stabilt parforhold.
>
> Jeg tror parade og festbøsseoptogsbøsserne hører til de førstnævnte.

nemt at sige når man sidder mageligt i rollen som majoritet.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 07:44

Lyrik <lyrikFJERN@heaven.dk> wrote:

> [...]
> Der må være noget galt med "roen" på dem når de opfører sig på den måde.
> Jeg vil forvente i fremtiden at der kommer et psykiatrisk udspil på den

Tjae, en H C Andersen levede ganske vist i cølibat hele livet, men måtte
dog også dagligt tage hånden til brug, for at holde sin 'trang' nede ...

> [...]
>
> Der findes ærlige bøsser som ærligt kun tiltrækkes af deres eget køn.
> Men der ville man forvente et stabilt parforhold.

Stabile parforhold synes at forudsætte social accept. Registreret
partnerskab og ægteskab mellem to personer af samme køn er netop noget
der fremmer stabile parforhold blandt de homoseksuelle.

> Jeg tror parade og festbøsseoptogsbøsserne hører til de førstnævnte.

Jeg tror kun at det er en ganske lille andel af bøsserne der deltager i
sådanne festoptog. Ja, det siger vel sig selv når der findes omkring en
kvart million bøsser og lesbiske i befolkningen {så mange deltager altså
ikke i paraderne}.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-11-06 12:02

"Per Rønne" wrote:

> Tjae, en H C Andersen levede ganske vist i cølibat hele livet, men
> måtte dog også dagligt tage hånden til brug, for at holde sin 'trang'
> nede ...

Dokumentation, tak. Og lad nu være med at bringe dagbøgerne på banen - de
dokumenterer ikke en skid.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 13:44

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> Dokumentation, tak. Og lad nu være med at bringe dagbøgerne på banen - de
> dokumenterer ikke en skid.

Hvad er det du ønsker dokumenatation for? At han levede i cølibat hele
tiden - eller at han gjorde hvad enhver pubertetsdreng gør? Noget ingen
tog anstød af indtil for et par hundrede år siden.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-11-06 13:58

"Per Rønne" wrote:

> Hvad er det du ønsker dokumenatation for?

Begge dine påstande. Du har tilsyneladende et indgående kendskab til H. C.
Andersens masturbationsfrekvens, og jeg er ganske interesseret i at høre
lidt om, hvorfra du har dén information. Samtidig må du også meget gerne
dokumentere (rigtig god fornøjelse), at H. C. Andersen levede i cølibat hele
sit liv.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 14:19

> [...]

> dokumentere (rigtig god fornøjelse), at H. C. Andersen levede i cølibat hele

Jeg skal nøjes med at henvise til den litteratur der eksisterer på
området, ikke mindst de avisartikler der har været bragt i pressen i de
senere årtier. Men dem har du måske ikke læst?

Men det er da rigtigt med at han samtidig med at han kunne forelske sig
i sit eget køn [som en søn til Collins], fandt det særligt let at snakke
med kvinder. Sådan er der en del bøsser der har det, som eksempelvis
Peter Høegh.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Lyrik

Dato : 13-11-06 20:15

Men en ægte , 100% bøsse er altså ikke i stand til at
> gennemføre et samleje med en kvinde; han vil ganske simpelt ikke være i
> stand til at få erektion når han er sammen med hende.
+++++++++++++
Det véd jeg ikke passer.
En 100% bøsse med aids hældte vandet ud af ørene om sine tanker om kassation
som menneske og spurgte en veninde om hun kunne hjælpe ham til at føle sig
accepteret.
Dette skulle foregå ved at hun indvilligede i samleje med ham så han kunne
føle sig accepteret som menneske.

Det gjorde hun. Hendes veninde sagde:"Jeg nægtede, men Merete gjorde det."

Ingen problemer med erection.

Hilsen
Jens

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 21:14

> [...]

> føle sig accepteret som menneske.
>
> Det gjorde hun. Hendes veninde sagde:"Jeg nægtede, men Merete gjorde det."

Hvorved vi blot kan fastslå at han /ikke/ var 100% bøsse. Per
definition.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Peter Bjørn Perlsø

Dato : 26-11-06 21:08

> [...]
> erklæret hetroseksuel. Og Bibelen holder Djævlen på afstand.
>
> FUT: dk.livssyn.kristendom, som naturligvis kan fraviges.

Bibelfundamentalisme - Føj!

--
regards , Peter B. P. - http://titancity.com/blog
http://markedspartiet.dk, http://macplanet.dk

Fra : Vidal

Dato : 26-11-06 23:30

Peter Bjørn Perlsø wrote:

> Bibelfundamentalisme - Føj!

Sten - glashus ...

Trænger du ikke snart til en lille ferie i Somalia, som
som du jo udnævner til det forjættede land. Så kan du
ved selvsyn konstatere, hvad *din* (politiske) indstilling
fører til.

Du er jo en af de mest indædte anarko-fundier, hvor
du uden skelen til virkeligheden fastholder et umuligt
politisk synspunkt.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 00:28

Jesper wrote:
> [...]
> han læser i 5 gange om dagen, og en rejse til Israel, hvor han blev
> omvendt er han nu erklæret hetroseksuel. Og Bibelen holder Djævlen på

og hvori består det interessante i al det?

/FL

Fra : El Trabajador

Dato : 13-11-06 06:18

"Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i

> og hvori består det interessante i al det?

Det interessante består vel i at homoseksualitet (måske) kan
"helbredes"/ændres for dem, der ønsker det.
--
El Trabajador

Fra : Bo Warming

Dato : 13-11-06 07:09

"El Trabajador" <notrabajo@gmail.com> wrote in message

> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i

> Det interessante består vel i at homoseksualitet (måske) kan
> "helbredes"/ændres for dem, der ønsker det.

Ingen bør tvinge nogen til at gå på slankekur, og
at droppe en fristende homosexvane og at droppe wienerbrød er helt det
samme

Et godt samfund er et hvoor det er u farligt at være upopulær
men der er ingen fare ved Færø gruppepres så det rager ikke DK om de
giver samme positive særbehandling til sexistiske afvigere deroppe som
vi gør her, fordi vi har skattemilliarder der skal bruges

Det er ikke dansk ansvar at gøre de øer til et godt samfund efter en
tilfældig smagsdommer-vurdering. DE KAN SELV.
Ligesom deres meget trosmæssigt nærtstående åndsfæller iFaderhuset

Moses Hansen kommer meget på Færøerne - man har aldrig foreslået
pornoforbud i DK, selvom han godtager at de har noget i den stil oppe
mod nord

Ligesom katolikker kan disse kristne lide at støtte kernefamilien. Dem
om det.

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 08:48

El Trabajador <notrabajo@gmail.com> wrote:

> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i

> Det interessante består vel i at homoseksualitet (måske) kan
> "helbredes"/ændres for dem, der ønsker det.

Faktisk var den pågældende 'bøsse', der måske kun var biseksuel, ikke
begyndt at gå i seng med piger. Han bildte blot sig selv ind at han nu
så på piger i stedet for på drenge, når han gik tur i byen.

Hans seksuelle tilbøjeligheder skulle holdes nede gennem daglig læsning
af Bibelen, og ja, det er lige før han 'indrømmede' at det var
nødvendigt med en daglig 'pønitense' - ligger flagellantismen langt væk?

Ja, en Philip II af Spanien boede midt i sit palads i en simpel
munkecelle. Piskede sig selv hver morgen, og tog derefter bodsskjorte
på, som hele dagen kradsede i sårene på ryggen. Så han altid midt i al
sin pragt, som den første hersker over et rige hvor solen aldrig gik
ned, hele tiden blev mindet om Guds storhed og egen lidenhed ...
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 15:32

"Per Rønne" wrote:

> [...]
> sin pragt, som den første hersker over et rige hvor solen aldrig gik
> ned, hele tiden blev mindet om Guds storhed og egen lidenhed ...

Netop - selvskadende virksomhed er jo hverken nyt for kristendommen som for
menneskeheden. Derfor giver jeg heller ikke en disse for en eller anden der
beslutter sig for ikke at være bøsse længere.

Man kan jo sådan set bare sammenligne det med enhver katolsk præst eller
munk, der lever i cølibat.

Det skriver ingen aviser om.

/FL

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 15:28

El Trabajador wrote:
> "Frank Leegaard" <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> skrev i

> Det interessante består vel i at homoseksualitet (måske) kan
> "helbredes"/ændres for dem, der ønsker det.

Denne diskussion er jo lige så gammel som Metusalem. Jeg mente at Jesper
gik ind for frihed, og dermed også frihed til sexuel orientering.

Så længe sexualitet foregår mellem 2 samtykkende parter, skal andre da ikke
blande sig.

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 17:44

Frank Leegaard <Frank@FJERNESsuperbruger.dk> wrote:

> [...]
> gik ind for frihed, og dermed også frihed til sexuel orientering.
>
> Så længe sexualitet foregår mellem 2 samtykkende parter, skal andre da ikke

Napoléon Bonaparte, da han i sin Code Naooléon blesluttede sig for at
ophæve Solkongens forbud mod homoseksualitet: »Hvad to enige voksne gør
i soveværelset vedkommer ikke staten.«

Beatrice Campbell (1865-1940), engelsk skuespillerinde: »My dear, I
don't care what they do, so long as they don't do it in the street and
scare the horses.«

--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kare

Dato : 13-11-06 17:21

Frank Leegaard wrote:

> [...]
> gik ind for frihed, og dermed også frihed til sexuel orientering.
>
> Så længe sexualitet foregår mellem 2 samtykkende parter, skal andre da ikke

Nuttet. Så bed for helvede din arbejdsgiver, FE, om at blande sig ud.
Og se i øjnene, hvis ærinde du går, når du forsøger at forhindre
sandheden om FE's og NSA's interesse for folks kønsliv i at komme
frem.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 17:43

Kare wrote:

> [...]
> Og se i øjnene, hvis ærinde du går, når du forsøger at forhindre
> sandheden om FE's og NSA's interesse for folks kønsliv i at komme

Jeg er jo bare en stakkels ansat - skal jo gøre som chefen siger ..

Glæder du dig forresten til at være døbt dommedagstosse her om en 14 dages
tid?

For den satans krig trækker jo ud ..

/FL

Fra : Poul Nielsen

Dato : 15-11-06 20:10

"Kare" <contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse

Frank Leegaard wrote:

> [...]
Og se i øjnene, hvis ærinde du går, når du forsøger at forhindre
sandheden om FE's og NSA's interesse for folks kønsliv i at komme

Jamen vi har da aldrig blandet os i dit sexliv Steen.

Fra : Kare

Dato : 13-11-06 17:55

Per Rønne wrote:

> Napoléon Bonaparte, da han i sin Code Naooléon blesluttede sig for at
> ophæve Solkongens forbud mod homoseksualitet: »Hvad to enige voksne gør
> i soveværelset vedkommer ikke staten.«

Sjovt, jeg synes jo nok, jeg havde hørt Leegaards bidrag før et eller
andet sted.

Men de tider, hvor staten kunne finde ud af, at den ikke har noget at
gøre i folks soveværelser har nu været forbi i mindst fire årtier.
For at FE, KGB og NSA kan foretage deres elektromagnetiske og andre
overgreb i ro og mag sætter man så en række muldvarpe på internet
til at gøre meddelelser herom utroværdige. Frank Leegaard er en af
disse. Det har naturligvis intet med ytringsfrihed at gøre, men det
modsatte.

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 18:00

Kare wrote:

> [...]
> til at gøre meddelelser herom utroværdige. Frank Leegaard er en af
> disse. Det har naturligvis intet med ytringsfrihed at gøre, men det

Hvordan er det forresten disse elektromagnetiske angreb ytrer sig i
soveværelset. Eller hører den hjemme i dk.snak.seksualitet?

/FL

Fra : Jesper

Dato : 13-11-06 21:32

Kare <contra@tdcspace.dk> wrote:

> [...]
> til at gøre meddelelser herom utroværdige. Frank Leegaard er en af
> disse. Det har naturligvis intet med ytringsfrihed at gøre, men det

Nå, så er den igen gal med medicineringen!

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 21:48

Jesper wrote:

> Nå, så er den igen gal med medicineringen!

Alternativt at psykiatrisk skadestue igen har sluppet ham ud.

/FL

Fra : Per Rønne

Dato : 13-11-06 21:48

.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kare

Dato : 13-11-06 20:12

Frank Leegaard wrote:

> Hvordan er det forresten disse elektromagnetiske angreb ytrer sig i
> soveværelset. Eller hører den hjemme i dk.snak.seksualitet?
>
> /FL

Nej for satan. Disse elektromagnetiske overgreb er så politiske, som
de overhovedet kan blive og hører her i Danmark i høj grad hjemme i
dk.politik. Statens interesse for og "hemmelige" overfald på folks
seksualitet er vidnesbyrd om, at vi har et militærdiktatur her i
landet, et militærdiktatur som ganske vist er mere omfattende i KGB-
og NSA-land.

I pænt FE-sprogbrug hedder sådanne mildest talt grundlovsstridige
overgreb "elektromagnetiske eksperimenter i human control". En af de
eksperter, der virkelig ved noget om det, John McMurtrey, (han kan
googles - og det giver pote) benævner det med sagens rette navn,
"Mental Slavery".

Elektromagnetiske angreb i soveværelset ytrer sig iøvrigt ved, at
pigen får orgasme - eller også gør hun ikke, alt efter hvilket
humør den militære neurofysiolog er i idag. Det er ham, der sidder i
det hemmelige militære EM-lab og trykker på felterne på touch
panelet. Som bekendt sidder hele vores kønsliv også mellem ørerne,
og vores hjerne er desværre i høj grad tilgængelig for
mikrobølgepåvirkning. Efterhånden er disse administratorer af det
reelt eksisterende danske militærdiktatur blevet ganske dygtige til at
sende mikrobølgerne i konfigurerede mønstre, som nøje svarer til
det, Susanne i badet gerne vil have - eller ikke vil have.

Men eftersom det, der interesserer dette militære rædselskabinet
netop er 'human control', så siger det sig selv, at deres
voldshandlinger ikke begrænser sig til sex. Elektromagnetisk tortur er
en af de daglige favoritter samt almindelig adfærdspåvirkning og
-kontrol. De vil simpelthen gerne styre folk, ligesom vore politikere,
der samarbejder med dem og i øvrigt ifølge ministeransvarlighedsloven
har ansvaret for, at de eksisterer og udfører det, de gør.
Det vil komme de pågældende politikere dyrt at stå - og det bør det
naturligvis.

Hvordan i alverden kom du dog på den tanke, at et sådant reelt
eksisterende Orwellsk rædsels-scenario skulle forvises til
dk.snak.seksualitet ? Emnet kan da dårligt blive mere politisk !

Steen Hjortsø

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 20:21

Kare wrote:

> [...]
> panelet. Som bekendt sidder hele vores kønsliv også mellem ørerne,
> og vores hjerne er desværre i høj grad tilgængelig for

Kan det tænkes at det er kollegial omtanke fra gutterne henne i EM-centeret
at det pænt ofte er lykkedes med at pigen får orgasme hjemme ved mig?

/FL

Fra : Kim2000

Dato : 13-11-06 21:12

Frank Leegaard wrote:

> [...]

pigen får orgasme - eller også gør hun ikke, alt efter hvilket
humør den militære neurofysiolog er i idag. Det er ham, der sidder i

----

Det var dog bekvemt, kan man ikke finde ud af det i soveværelset så er det
ikke ens egen skyld men statens..... Jeg har været med til fed hamrende skøn
sex og hamrende elendig sex, fællesnævneren har dog været at det er mig og
konen der har været skyld i det både i det gode og det dårlige.

mvh
Kim

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 21:34

Kim2000 wrote:
> [...]
> hamrende skøn sex og hamrende elendig sex, fællesnævneren har dog
> været at det er mig og konen der har været skyld i det både i det

Nej Kim ..

Du må sgu undskylde -det var transduceren der svigtede. ..

/FL

Fra : Kare

Dato : 13-11-06 20:38

Frank Leegaard wrote:

> Kan det tænkes at det er kollegial omtanke fra gutterne henne i EM-centeret
> at det pænt ofte er lykkedes med at pigen får orgasme hjemme ved mig?
>

> /FL

Sagtens. Jeg har faktisk svært ved at tro, at der kan være anden
årsag til det.
S.H.

Fra : Frank Leegaard

Dato : 13-11-06 20:53

Kare wrote:

> Sagtens. Jeg har faktisk svært ved at tro, at der kan være anden
> årsag til det.
> S.H.

Glimrende .. så vil jeg bede gutterne skrue op for blusset næste gang ..

/FL

Fra : N_B_DK

Dato : 13-11-06 22:21

In news:1163446704.441634.241670@m73g2000cwd.googlegroups.com,
Kare <contra@tdcspace.dk> typed:

> Sagtens. Jeg har faktisk svært ved at tro, at der kan være anden
> årsag til det.
> S.H.

For en gang skyld er vi enige *GG*

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Bo Warming

Dato : 14-11-06 04:38

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> In news:1163446704.441634.241670@m73g2000cwd.googlegroups.com,
> Kare <contra@tdcspace.dk> typed:

Når en mand praler af sin kærestes orgasme er han overtroisk. Piger
smigrer mænd med orgasmeskuespil

Min brors overtro.

Min mor var konfuzianer i den forstand at hun programmerede mig til at
forgude min storebror, så når hans kulturradikale dansklærer på
Metropolitanskolen lærte ham at værdsætte fx Soya, så læste jeg min
brors bøger og lærte mere ad den vej end af min egen undervisning

"Man lærer kun af folk man holder af" skrev Goethe

Soya skrev i en novelle om at låne 200 kr om en mor "der havde det så
godt, når det gik dårligt for andre" og denne medynk har min bror og
min mor været et nyttigt og oplysende skræmmebillede på.

Når jeg rammes af politisk dom for blufærdighedskrænkelse, så flyder
min brors varmt bankende moderhjerte over med gode råd om " at hvis
jeg blot erklærer mig sindsyg og kræver tolerance overfor, at jeg nok
har haft åben gylp, så har jeg en lille chance for retfærdighed."

Han har betændt behov for at få bekræftet sin tvangstanke om at jeg
sku være mere skitzo end han, ved at jeg skal lyve lodret.

Han lever i socialismens overtroiske univers hvor der er onde nazier
og rige svin, og han er en barmhjertig samaritan - men ingen behøver
hans offergaver så hans søgen efter en sag at kæmpe for, kommer mig
til gode.

Selvfølgelig håber jeg at mit land er mig værdigt og frikender mig,
men at opdigte at jeg måske har givet afrikanerinden grund til at
opdigte blotteri, er for langt ude.

I byretten vidnede et par, som jeg var tændt på skulle have
lejligheden, at de sad i haven og drag vin med mig da afrikanerinden
ankom, for sent til aftalt besigtigelse.

Jeg var udsøgt nobel i tøjet da parret var et af ti par der var kommet
til besigtigelse på aftalt tid. Ved sådan seance gider man gøre noget
ud af udseendet.

Ønsketænkning om, at jeg har givet hende grund til at hallucinere, at
jeg trak mit lem frem, mens et interessant par sad på den anden side
af huset og ville kunne høre, hvis hun havde råbt hjælp, er langt ude,
men folk ser og tror hvad de vil tro, og socialisme om onde
anti-socialister eksisterer kun fordi massesuggestion driver til
overtro -

- og her hvor min bror og jeg har en folie a deux kørende, er
situationen en klar win-win situation for mig

- som er på jagt efter at forstå hvordan jeg med min
ligegladhed med gruppepres får folk til at vise deres sande ansigt

"En genial mand begår ingen vildfarelser. Hans fejl er viljesakter og
er portaler til opdagelse. James Joyce

Fra : Kare

Dato : 13-11-06 21:59

Jesper wrote:

> Nå, så er den igen gal med medicineringen!

For god ordens skyld: Jeg anvender ikke nogen som helst form for
medicin og drikker kun alkohol lejlighedsvis og i sparsomme mængder.

Det er klart, at det reelt eksisterende elektromagnetiske
militærdiktatur bl.a. har haft held til at fortsætte i endnu nogle
år, fordi interface (= bl.a. FL, APJ, patruljen Brun m.fl.) mellem
offentligheden og det sataniske diktatur af forskellige årsager har
haft meget gunstige betingelser til at forhindre en seriøs, livlig,
omsiggribende og dermed modstandsskabende debat om, hvad der går i
svang.

Og det er så langt fra nogen spøg, eller nogen lille ting, selv om en
del af de meget bevidst forfuskende bestræbelser går ud på at køre
debatten ud på et neutraliserende sidespor med elskværdige,
"spøgefulde", og tilsyneladen joviale bemærkninger, der hele tiden
omhyggeligt undgår at tage seriøs stilling til den forfærdelige
situation, landets civilbefolkning og det politiske liv i Danmark
befinder sig i.

Steen Hjortsø

Fra : N_B_DK

Dato : 13-11-06 22:25

In news:1163451569.124750.177870@m7g2000cwm.googlegroups.com,
Kare <contra@tdcspace.dk> typed:
> For god ordens skyld: Jeg anvender ikke nogen som helst form for
> medicin.

Så er det ikke et sekund for sent at begynde!

> [...]
> haft meget gunstige betingelser til at forhindre en seriøs, livlig,
> omsiggribende og dermed modstandsskabende debat om, hvad der går i

Well efter jeg nu har set A Beautiful Mind ser man ret mange ligheder
(hvilket gør det ret skræmmende at S.H ikke er under medicinering)

> Og det er så langt fra nogen spøg, eller nogen lille ting, selv om en
> del af de meget bevidst forfuskende bestræbelser går ud på at køre
> debatten ud på et neutraliserende sidespor med elskværdige,

Hvilken debat ? er det ikke kun dine konspirations terorier du lukker ud ?

--
MVH.
N_B_DK