Creationisme: Ingen pladetektonik og ekspl~
Fra : Cyril Malka

Dato : 12-11-06 02:34

Landsdelene har ikke flyttet sig fra hinanden, men jorden blev pustet op:

http://www.youtube.com/watch?v=oh1ZOqzw754

Dinosaurerne var "eksploderende øgler"... Det står også i Bibelen ifølge
creationisten Joe:

http://www.youtube.com/watch?v=Eb4UdbA37Lw

(begge på engelsk)

--
Venligst,

Cyril

Det nye testamente - Fortæller man dig alt? =>
http://www.nytestamente.org
.... You miss 100% of the shot you don't make

Fra : Martin Andersen

Dato : 12-11-06 03:21

Cyril Malka wrote:
> Landsdelene har ikke flyttet sig fra hinanden, men jorden blev pustet op:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=oh1ZOqzw754

Jeg har aldrig forstået expanding earth'ers.

> Dinosaurerne var "eksploderende øgler"... Det står også i Bibelen ifølge
> creationisten Joe:
>
> http://www.youtube.com/watch?v=Eb4UdbA37Lw

Hehe, en af de bedre. Dynasaurus!

Fra : Cyril Malka

Dato : 12-11-06 10:40

In article <4556850d$0$49196$14726298@news.sunsite.dk>,
Martin Andersen <dur@ikke.nu> wrote:

> Jeg har aldrig forstået expanding earth'ers.

DEt er måske derfor, vi bliver ved med at "svæve" i universet... Jeg er
bare bekymret for hvornår ballonen springer.

> Hehe, en af de bedre. Dynasaurus!

Jeps, og så ser man stort på ordenes rødder (Dinosaurer, af det græske
'deinos' => frygtelig og Dynamite, af det græske 'dunamis' => magt), for
det er vel en ligegyldig detalje.

Jeg syntes også denne her var en af de bedre... Hvis det ikke var fordi
manden mente det alvorligt.