Rugbrødet.
Fra : Claudio Adam

Dato : 05-11-06 15:08

Julebrød - Rugbrød:

1. pk. Rugbrøds-blanding, ( færdig mix. )
4. dl. koldt vand.
4. dl. kold kærnemælk.
4. stk. gulerod af god størrelse, skralles-rives og tilsættes.
20. gr. frisk gær.
2.1/2 liter, brød form ( med lige kanter )
Følg i øvrigt bage-anvisningen.

Med venlig hilsen, Adam.

--

www.sitecenter.dk/sasso

Fra : Claudio Adam

Dato : 05-11-06 15:24

Claudio Adam <kraka@F6XBQc.dk> (slet F6XBQ) skrev:

> [...]
>4. stk. gulerod af god størrelse, skralles-rives og tilsættes.
>20. gr. frisk gær.
>2.1/2 liter, brød form ( med lige kanter )

I øjeblikket kører " White Room " på Hovedsenderen:

Og den er jo fin at bage til!

Hilsen, sikket vejr, hvabar.

--

www.sitecenter.dk/sasso

Fra : Jens Bruun

Dato : 05-11-06 23:49

Claudio Adam (slet 1FNSD) wrote:

> I øjeblikket kører " White Room " på Hovedsenderen:
>
> Og den er jo fin at bage til!
>
> Hilsen, sikket vejr, hvabar.

Distriktspsykiatrien har tydeligvis fejlet. Har kommunen ikke været forbi i
dag?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Claudio Adam

Dato : 06-11-06 06:35

Jens Bruun <bruun_jens@hotmail.com> skrev:

>>> 4. dl. koldt vand.
> [...]

Halløj Jens Bruun!

Jah tungt vejende argumenter kan vi jo alle smide om os.
Ligeledes er det da ret så pudsigt at du fremligge rslige henvisninger
i dennne gruppe: Er det bevist Jensemann?
Men nok om det, du er jo nok bare endnu en Kratlusker.
Du mener brødet er uvæsentligt i Bibelsk forstand, glimrende min
godemand, særdeles glimrende,: jeg vil da ønske dig god
bedring!

( Vandet var helt klart, men Kummen mand, Kummen. )...

---------

Men spøg tilside Bruno:

Jeg vil muligvis tilbage til her på nettet efter 2010, ( se år. )
Men jeg kan jo tvivle, da hvis ikke: næppe vil vælter Verden-Økonomi.

Men køre bare videre folkens/ fat mod:
Kære skabs antisemitter og hvad der ellers findes af hyklere i denne
gruppe, men det går jo ligeledes fint i tråd med med
religion.
Jah præsterne viser fint vejen, men følger De den,:
( se, Citat. )

Så igen, lad os se hvor jeres fedtglinsende-forstående-holdninger
ligger til den tid,:
Lad os se hvor stor en del Islam følger i hverdagen til den Tid.
Hvor forstående vi så alle skal være overfor hinanden,og det
selvfølgelig i god Kristen Ånd da!

Efter denne svada, vil jeg dog sende en hilsen til Dem der trods alt
ligger navns nævnelse til deres indlæg.
Resten kan for min skyld:
Skide i Havet og sejle hjem på Klumperne, men det er vel ej heller
ikke helt umuligt for jer?

Altså Loyalitet frem for alt venner, uanset hvad vej skuden vender.
Diciplin i det omfang man nu favner,
- og sidst men ikke mindst da: Tålmodighed, venner, Tålmodighed!

Jeg tvivler nu på at De fleste af jer her på gruppen ved hvad det vil
sige at være en Loyal Lutheraner,
men det er da muligt at jeg det for højt har sat?

Og lad da så for helvede værd med at svare på dette indlæg og al
jeres, ( nogle. ) pis vedrørende div. Filtre/Fut etc....

Med Venlig Hilsen Adam.

--

www.sitecenter.dk/sasso