Citat: " Fager er Lien ".
Fra : Claudio Adam

Dato : 03-11-06 18:43

Man kan udskifte ordet Lien: Med Danmark.
Men, aldrig med Religion.

Citat: " Han stod så godt for Hug ":
( Her er ingen ændring væsentlig. )

Altså: Harassment er kodeordet, det vi lærte i Søndags Skolen:
Ind i Kartoffelrækkerne, og lidt senere ud af Dem.

Det lange seje Træk.

Med Venlig Hilsen Adam.

Nb. Og endnu engang glædelig Jul og Godt Nytår.

--

www.sitecenter.dk/sasso

Fra : jørgen

Dato : 03-11-06 21:06

"Claudio Adam (slet Y6Z4I)" <kraka@Y6Z4Ic.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Altså: Harassment er kodeordet, det vi lærte i Søndags Skolen:
> Ind i Kartoffelrækkerne, og lidt senere ud af Dem.

Undskyld, men jeg fatter altså ikke en pind af hvad du skriver.
Du snakker sort.

Og hvorfor skifter du e-mail adresse ved hvert nyt indlæg?

mvh jørgen.

Fra : Claudio Adam

Dato : 04-11-06 07:35

jørgen <brothers_bisp@hotmail.com> skrev:

> [...]
>Du snakker sort.
>
>Og hvorfor skifter du e-mail adresse ved hvert nyt indlæg?

Nej, det er da så afgjort ikke sort snak!
Bare lidt Saga Historie.

NB. Skifter jeg adresse?
- det haver jeg ikke kendskab til!

Mvh. Adam

--

www.sitecenter.dk/sasso

Fra : jørgen

Dato : 04-11-06 11:49

"Claudio Adam (slet W9RV7)" <kraka@W9RV7c.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er da så afgjort ikke sort snak!

For mig er det sort snak.
Jeg forstår hverken de enkelte sætninger eller sammenhængen mellem dem. Hvad
mener du eksempelvis med citat : ": Harassment er kodeordet, det vi lærte i
Søndags Skolen: Ind i Kartoffelrækkerne, og lidt senere ud af Dem."?

> NB. Skifter jeg adresse?
> - det haver jeg ikke kendskab til!

Tjek din e-mail adresse.

mvh jørgen.

Fra : Claudio Adam

Dato : 04-11-06 15:04

> [...]
>Harassment er kodeordet, det vi lærte i
>Søndags Skolen: Ind i
>Kartoffelrækkerne, og lidt senere ud af Dem."?

Læs De Islandske Sagaer!

Adam.

--

www.sitecenter.dk/sasso

Fra : jørgen

Dato : 04-11-06 15:44

"Claudio Adam (slet FQLMP)" <kraka@FQLMPc.dk> skrev i en meddelelse

> Læs De Islandske Sagaer!

Du ER åbenbart bare en troll

At du bevidst skifter mail adresse ved hvert indlæg(så man ikke kan
kill-filtre dig), samtidig med at du påstår du ikke ved det, er vel i sig
selv bevis nok, om det ikke var for dit underlige sorte snak.
Mærkelig sætninger der ikke giver mening.

Og når jeg giver dig en chance for at forklare meningen med en af dine
sætninger, svarer du bare : "Læs de Islandske sagaer!"
Det er åbenbart for enhver at man bare skal ignorere dig fremover.

mvh jørgen.

Fra : Claudio Adam

Dato : 04-11-06 15:58

jørgen <brothers_bisp@hotmail.com> skrev:

Jah, Jørgen:
Fager er lien, Fagert er Danmark.
Lad os nyde det mens det endnu eksisterer som vi husker det.

Med venlig hilsen, Adam.

NB. Nej Jørgen!
Nej, Jeg er ikke en troll, selv om jeg nok ligner sådan En,
( hæ,hæ. )

Jeg er NS,er.

Og jeg prøver ved i al min ydmighed, at at gå den sagte vej for
at påpege at både Jødedommen og Islam er ved at omdanne Danmark
til deres eget Protektorat!

Jeg ved det er svært for dig at akseptere et sligt scenario
Jørgen!
Men Der findes vitterligt mange mennesker i Skandinvien, der
tåger rundt i deres egen lille osteklokke, ikke mindst at glemme
diverse Præster og Politikere.:

Nej grådigheden efter kortsigtet surogat magt, ingen grænser jo
kender.

Jah, Fager er lien Jørgen,
- Fager er lien.

--

www.sitecenter.dk/sasso

Fra : Claudio Adam

Dato : 05-11-06 08:52

Claudio Adam <kraka@0JZSYc.dk> (slet 0JZSY) skrev:
> [...]
glemme
>diverse Præster og Politikere.:
>
>Nej grådigheden efter kortsigtet surogat magt, ingen grænser jo

Og hvem er så Trolden Jørgen?
- ( er der i øvrigt mere end Jørgen? )

Adam.

--

www.sitecenter.dk/sasso

Fra : Martin Andersen

Dato : 06-11-06 00:47

jørgen wrote:
> Det er åbenbart for enhver at man bare skal ignorere dig fremover.
Way ahead of you.