kill all babys
Fra : struer

Dato : 01-11-06 03:07

Katolikkerne diskutere nu om tidspunket de kan slå deres børn ihjæl.

Spanske læger vil ikke være med til at ændre abortloven efter DRs
afsløring
31.10.06 kl. 21:00 på DR1AFSPILLER

Det var et bidrag til abort-debatten fra Belgien. I Spanien er mange
oprørte over DRs afsløringer af hvordan spanske lægeklinikker laver
aborter på gravide i ottende måned. Men lægerne er ikke meget for at
ændre loven. 31. okt. /

Hvorfor venter men ikke til barnet er født og så dræber det.

Erik

Fra : Martin Andersen

Dato : 01-11-06 03:11

struer wrote:
> [...]
> ændre loven. 31. okt. /
>
> Hvorfor venter men ikke til barnet er født og så dræber det.

well, to oplagte argumenter er at det ikke længere kan tænkes at være til fare
for moderens helbred, eller siges at være hendes legeme og dermed op til hende
hvad hun vil stille op med.

PS: dejlig neutral subject-linie du har fundet på der :P

Fra : Claudio Adam

Dato : 01-11-06 08:47

--

= Igen, falder talen igen på Dyrevelfærd, og igen er det De
Mekaniserede Dyrplagere: Se Ikke Økolgiske Svine Stor

Denne gang falder talen så på transport af samme grise til
Udlandet: tid/antal af timer/sammenstuvning:
( Selvfølgelig,den er De Svinene på den anden side vand til fra
deres opvoksning ).

Jeg fatter stadigvæk ikke: HVORFOR I ALVERDEN FJERNES MADMOMSEN
IKKE PÅ ØKOLOGISKE PRODUKTER I DET HELE TAGET?!!!!!!!!?.

NB.Hallo inde på Borgen, hvor skal vi hen Du?
Hvad siger Landbrugs ministeren i så henseende?
Hvordan kan en sådan Dyrepolitik forsvares?

Adam.

www.sitecenter.dk/sasso

Fra : struer

Dato : 01-11-06 09:23

Martin Andersen wrote:

> well, to oplagte argumenter er at det ikke længere kan tænkes at være til fare
> for moderens helbred, eller siges at være hendes legeme og dermed op til hende
> hvad hun vil stille op med.

sludder, det er ikke kvindens legeme der aborteres, men barnets liv og
legeme.

forbud alle former for abort og slå det nyfødte barn ihjæl, så
slipper jeg for at hjælpe med at betale indgrebet.

Erik

Fra : Martin Andersen

Dato : 01-11-06 15:50

struer wrote:

> [...]
>
> forbud alle former for abort og slå det nyfødte barn ihjæl, så
> slipper jeg for at hjælpe med at betale indgrebet.

trold

Fra : struer

Dato : 01-11-06 09:27

Claudio Adam wrote:

> [...]
>

> NB.Hallo inde på Borgen, hvor skal vi hen Du?
> Hvad siger Landbrugs ministeren i så henseende?
> Hvordan kan en sådan Dyrepolitik forsvares?

hej Adam

hvad koster sådan en karuseltur ?

Erik