Vedrørende Odin.
Fra : Claudio Adam

Dato : 29-10-06 12:56

Er der nogen der kan oplyse mig om Guden Odin,s Fødselsdag?

Mvh. Adam.

Fra : Andreas Falck

Dato : 29-10-06 14:23

Den 29-10-2006, skrev Claudio Adam:

> Er der nogen der kan oplyse mig om Guden Odin,s Fødselsdag?

Det er der sikkert nok, men spørg i en relevant gruppe. Denne her er til
debat om *kristendom* og dertil relaterede emner.

FUT dk.videnskab.religion

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + DebatForum
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Claudio Adam

Dato : 29-10-06 16:57

Du Andreas:
Hvordan Futter man egentlig?
- sådan helt seriøst.

Adam.

www.sitecenter.dk/sasso

Fra : Andreas Falck

Dato : 30-10-06 09:13

Den 29-10-2006, skrev Claudio Adam:

> Du Andreas:
> Hvordan Futter man egentlig?
> - sådan helt seriøst.

Det kommer an på hvilken newsreader du bruger, så det kan jeg ikke
umiddelbart svare dig på.

Fra : Bekan

Dato : 29-10-06 20:02

Claudio Adam (slet DKAQH) wrote:
> Er der nogen der kan oplyse mig om Guden Odin,s Fødselsdag?

Odin var et menneske fra Åsgård (muligvis ude på de Ukrainske stepper) der
senere blev forgudet.

Fra : Bekan

Dato : 31-10-06 08:20

Bekan wrote:

> Odin var et menneske fra Åsgård (muligvis ude på de Ukrainske
> stepper) der senere blev forgudet.

....ifølge Snorres Kongesagaer.
http://omacl.org/Heimskringla/ynglinga.html

Fra : Claudio Adam

Dato : 31-10-06 18:19

--

Mange tak, udemærket side De der henviser til.

www.sitecenter.dk/sasso

Fra : BEKA

Dato : 01-11-06 09:32

Claudio Adam (slet DHQHR) wrote:
> [...]
nu kan ingen se hvad man svarer på (hvorfor gør du det?), men alligevel, ja,
jeg synes en del af det er meget interessant læsning.

Fra : Claudio Adam

Dato : 01-11-06 19:15

--

Fordi jeg ikke er den sprødeste kiks i pakken, hæ, hæ.

hilsen Adam.

www.sitecenter.dk/sasso

Fra : Andreas Falck

Dato : 02-11-06 07:11

Den 01-11-2006, skrev BEKA:

[ ... ]
> nu kan ingen se hvad man svarer på (hvorfor gør du det?), men alligevel, ja,
> jeg synes en del af det er meget interessant læsning.

Han er flere gange blevet gjort opmærksom på at han ikke skal indlede sine
indlæg med "-- " (streg streg mellemrum) da mange nyhedslæsere vil regne
alt efter "-- " som en signatur og klippe det bort.

At han alligevel fortsætter med denne brug, kunne jo tolkes som om han slet
ikke ønsker at nogen skal læse hans skriverier, da de dermed også må
formodes ikke at være værd at bruge tid på at læse.

Fra : struer

Dato : 31-10-06 03:10

Bekan wrote:

> Odin var et menneske fra Åsgård (muligvis ude på de Ukrainske stepper) der
> senere blev forgudet.

jeg kan godt forstå Thor er gal, tordner og lyner når han skal høre
det sluder

Erik