Ungdomshuset.
Fra : Morfar

Dato : 28-10-06 11:34

Jeg undre mig lidt over, at der ikke har været en diskussion om ungdomshuset
i København , kontra frikirken faderhuset.
Personlig går jeg ind for den private ejendom ret. Så bygningen tilhøre
faderhuset.da de har købt bygningerne.

--
Hej fra Børge (oz5vib)

Min hjemmeside
http://oz5vib.webbyen.dk

Fra : jørgen

Dato : 28-10-06 14:35

"Morfar" <b-h-j@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ungdomshuset i København , kontra frikirken faderhuset.
> Personlig går jeg ind for den private ejendom ret. Så bygningen tilhøre

Ja, men man kan spørge hvorfor Faderhuset i det hele taget besluttede at
købe netop *den* bygning, vel vidende at det ville give en konflikt med de
unge.

Var det mon et profetisk ord, økonomiske overvejelser, eller simpelthen et
ønske om at blive set og hørt udfra devisen at dårlig omtale er bedre end
ingen omtale?

mvh jørgen.

Fra : Morfar

Dato : 28-10-06 23:03

--
Hej fra Børge (oz5vib)

Min hjemmeside
http://oz5vib.webbyen.dk

Fra : Patruljen

Dato : 31-10-06 21:02

jørgen wrote:

> [...]
> ønske om at blive set og hørt udfra devisen at dårlig omtale er bedre end

Hvor i består det dårlige i omtalen?

Regards Bruun