Opdatring af kalender mm.i Outlook 2000
Fra : Andersen

Dato : 25-06-01 12:48

Hej
Jeg har et spørgsmål ang. Outlook 2000

Jeg har outlook 2000 både på mit arbejde og hjemme
er det så muligt at opdatere min kalender over nettet,
så jeg kan se mine aftaler begge steder evt. også kontaktpersoner og
opgaver.Jeg kunne forestille
mig noget med en fil i en mail som så kunne klare
det .....
Håber nogle kan hjælpe

Venlig hilsen Thomas

Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 25-06-01 16:41

"Andersen" <thomas.andersen@pmb.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> så jeg kan se mine aftaler begge steder evt. også kontaktpersoner og
> opgaver.Jeg kunne forestille mig noget med en fil i en mail som så kunne

Det er et par løsninger:
- Hvis I kører med en Exchange-server på arbejdet og har en mere eller
mindre fast opkobling, kan man installere OWA (Outlook Web Access) på
serveren
- Alternativt kan man lave noget dial-in eller VPN til kontoret og dermed få
adgang til Exchange/Privat mapper...

Og til sidst den mest sandsynlige løsning:
- Eksport/Import af mapperne:
* På arbejdet: Vælg Filer/Importer og eksporter/Eksporter til en fil/Filen
med private mapper (.pst). Email den nye fil til dig selv
* Hjemme importeres den nye fil ad samme vej: Filer/Importer og
eksporter/Importer fra et .../ ...
- Bemærk, at jeg ikke er sikker, på at man kan lave en egenlig
synkronisering på denne måde - anyone?

Håber at det hjælper.

Mvh
Sigurd H. Madsen

Fra : Torben Arbjørn

Dato : 30-06-01 10:56

Sigurd du opdaterer vel ikke når du importerer?
Hvis der er Exchange server kan du hjemmefra synkroniseres hvilke mapper som
helst.
Hilsen Torben

Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 02-07-01 14:05

"Torben Arbjørn" <ta@hib.dk> skrev i en meddelelse
> Sigurd du opdaterer vel ikke når du importerer?
Jo, men det er desværre kun en én-vejs opdatering, hvilket jo betyder at den
ikke er særlig anvendelig.

> Hvis der er Exchange server kan du hjemmefra synkroniseres hvilke mapper
som helst.
Det var også det jeg prøvede at fortælle ...

Mvh
Sigurd H. Madsen

Fra : pre

Dato : 25-06-01 18:48

Der er flere muligheder, men det afhænger helt og holdent af hvilken
Outlook (IMO, C/W, No Email) og forudsætter som regel en Exchange
server. Og nu kan jeg ikke huske den danske titel, men se her (klip fra
Win98's hjælpetekst):

Using My Briefcase
If you want to work on files at home or on the road, you can use My
Briefcase to help keep the various copies of your files updated.

Systemet bygger på simpel synkronisering og kan bruges af alle
programmerne.

--
Venlig hilsen
pre