Svinene tog mig !!-
Fra : m_smiszek

Dato : 25-06-01 09:36

Hej allesammen.

Da jeg her igår (søndag) var på vej hjem fra en fest blev jeg fandme snuppet
af svinene... Hvis nogle af jer har været i Svendborg ved i at der er en bro
til tåsinge.... der havde de målt mig til 105 stykker...... det skal lige
siges... jeg ikke tror på det da det jo kun er/var et kit3.. Nå, men de
følger efter mig et godt stykke tid endnu.... da jeg en endlig ser dem
holder jeg lige uden for an min nabo..... prøver selvfølgelig at køre fra
dem....Men en af dem ryger ud og vælter mig ind i en busk...... Må man
det?..nå men de spørger så hvad der er lavet ved den... jow der var da taget
spæringer og en anden udstødnig.... Nå men de tager den så med...... men...
så har jeg et spørgsmål... Min kobling... der sidder som regl en
spæring....... (snupper de så hele koblingen, hvis der ikke er..???)

Hilsen m_smiszek

Fra : Mich@el H.

Dato : 25-06-01 10:29

> [...]
> til tåsinge.... der havde de målt mig til 105 stykker...... det skal lige
> siges... jeg ikke tror på det da det jo kun er/var et kit3..

Dvs. de kørte bag dig og målte dig med deres Police Pilot ? Den har en
usikkerhed på 3km/t og hastigheden kalkuleres udfra dels tidtagning og dels
afstandsmåling.

> [...]
> holder jeg lige uden for an min nabo..... prøver selvfølgelig at køre fra
> dem....Men en af dem ryger ud og vælter mig ind i en busk...... Må man

Jeps, det må de godt, og du kunne jo også bare stoppe! Går ikke ud fra de
kørte rundt med blå blink for sjov.

Ikke godt at vide, måske, måske ikke ?

Fra : Kim Larsen

Dato : 25-06-01 11:27

"m_smiszek" <m_smiszek@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
bro
> til tåsinge.... der havde de målt mig til 105 stykker......

Må man det ?

> [...]
> følger efter mig et godt stykke tid endnu.... da jeg en endlig ser dem
> holder jeg lige uden for an min nabo..... prøver selvfølgelig at køre fra

Må man det ?

Men en af dem ryger ud og vælter mig ind i en busk...... Må man
> det?..

Tja, du forsøgte at smutte fra en anholdelse.

> [...]
> så har jeg et spørgsmål... Min kobling... der sidder som regl en
> spæring....... (snupper de så hele koblingen, hvis der ikke er..???)

Du får sikkert at vide at du skal bringe den ilbage til den oprindelige
udførelse.

Kim Larsen

Fra : RpR

Dato : 25-06-01 10:36

>prøver selvfølgelig at køre fra
> dem....Men en af dem ryger ud og vælter mig ind i en busk...... Må man
> det?..

Hvis du har haft enten blinkene eller sirenen igang, ja.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : RpR

Dato : 25-06-01 10:39

>prøver selvfølgelig at køre fra
> dem....Men en af dem ryger ud og vælter mig ind i en busk...... Må man
> det?..

Hvis de har haft enten blink eller sirene igang, ja. Så har du pligt til at
stoppe, og hvis du ikke gør det må de stoppe dig med al nødvendig kraft.

> [...]
> så har jeg et spørgsmål... Min kobling... der sidder som regl en
> spæring....... (snupper de så hele koblingen, hvis der ikke er..???)

Hvis de er slæbt af med den kommer den en tur forbi statens bilinspektion,
og der skal de nok finde _alt_ du har gjort ved den :/
De gør ikke noget ved koblingen, da du jo ikke har ændret noget på den, men
blot fjernet skiven. Men det bliver noteret ned og du får en bøde for det.

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 25-06-01 13:27

Kan du ikke ændre teksten til : fartsvinet blev taget??

Anders

Fra : -----¤---Killer---¤-~

Dato : 25-06-01 13:34

Jeg er enig.....
Det er jo ikke for sjov at politiet er tilstede her i tilværelsen....Jeg er
godt nok selv blevet snuppet, men jeg er da klar over at der er en risiko
ved at tune sin knallert....
Prøv at tænke jer om, jer som går og kalder dem padder og svin....Hvis de
ikke var her, så ville kriminaliteten være så høj, at det ikke var til at bo
her....

----Killer-----

Fra : RpR

Dato : 25-06-01 16:52

> [...]
> ikke var her, så ville kriminaliteten være så høj, at det ikke var til at

My 25 cents:

Politiet gør bare deres arbejde, det er trods alt loven der bestemmer hvad
der sker.
Nu ved jeg jo ikke lige om hvor stor hastighed der bliver kørt med det
pågældende sted, men hvis det f.eks var i et villakvarter hører 105km/t
ingen steder hjemme. Havde det nu været landevejen var det noget andet.

Fra : Seth-Enoch

Dato : 25-06-01 21:42

> [...]
> pågældende sted, men hvis det f.eks var i et villakvarter hører 105km/t
> ingen steder hjemme. Havde det nu været landevejen var det noget andet.

True true...Det er sq med hovedet under armen man køre så hurtigt inde i
byen, men som sagt står der ikke direkte at han køre inde i byen.

--
Seth-Enoch

Fra : MadMaxDK

Dato : 26-06-01 10:44

"Seth-Enoch" <klaus_godt@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> True true...Det er sq med hovedet under armen man køre så hurtigt inde i
> byen, men som sagt står der ikke direkte at han køre inde i byen.

Vel, jeg er fra Svendborg, og det er inde i byen...

Fra : Michael Christensen

Dato : 27-06-01 21:15

> Vel, jeg er fra Svendborg, og det er inde i byen...

Også her - men han skrev det var på Svendborg Sund-broen (det hedder den) -
og der er det ikke "så" uforsvarligt igen =)

....alt er relativt

// MC

Fra : m_smiszek

Dato : 28-06-01 10:06

"Michael Christensen" <huskuvit@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Også her - men han skrev det var på Svendborg Sund-broen (det hedder
den) -
> og der er det ikke "så" uforsvarligt igen =)
>
> ...alt er relativt

Ja det er det...... jeg var på vej til Tåsinge... også var klokken lige 2 om
natten... så det der medc hovdet under armen den holder ikke helt......
hvem ellers end politiet bevæger sig ud søndagnat kl 2... ???

Fra : Deaster

Dato : 28-06-01 10:00

> [...]
> natten... så det der medc hovdet under armen den holder ikke helt......
> hvem ellers end politiet bevæger sig ud søndagnat kl 2... ???

Øhhhh dig, og en anden småsindsyg knallertkører med 120 Km/t

Jesper (Deaster)
Some people are alive only
because it's illegal to kill them

Fra : jabbe

Dato : 19-08-01 09:12

Der er jeg helt enig...
Jeg syntes også at man skal køre efter foreholdne og ikke bare jerne den af
hvor somhelst...
Villa kvarterer og by områder med smalle veje og stier kan ikke accepteres
til høj fart..
Dem der køre bare en 70-80 på en cykkelsti med cykler på skulle have skåret
højre hånd af så de ikke kan give den gas mere, jeg syntes det er dybt
uforsvarligt.....
Men hvis man er på et åbent stykke hvor der ikke er cykler så er det da
iorden at jerne den af....

Jabbe

Fra : Michael Jensen

Dato : 19-08-01 09:26

"jabbe" <jabbe1@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> uforsvarligt.....
> Men hvis man er på et åbent stykke hvor der ikke er cykler så er det da

Jeg er 100% enig med dig! Man skal kører efter forholdene, jeg synes også
det er dybt uansvarligt at nogle små brianer skal kører og overhale biler
inde i byen, både indenom og udenom, ikke noget at sige til hvis de bliver
kørt ned en dag. Og det er heller ikke særig fedt at blive overhalet på en
cykesti af en knallert der kører 80km/t, har prøvet det et par gange, man
får en sær trang til at skubbe til den forbandede knallertbølle. Jeg har
ikke noget imod at man tuner sin knallert, det er da okey, men kun så længe
man kan finde ud af at kører efter forholdene, gasse lidt ned når man
overhaler andre osv.

Mvh.

Michael Jensen

Fra : mikkels ms-super\(or~

Dato : 25-06-01 21:05

If you can't do the time,don't do the crime!
ligesom folk som sidder og hyler i spjældet(ynkeligt)
ta det i stiv arm og glæd dig til du skal til at tune op igen,he he!

Fra : Christian

Dato : 28-06-01 13:03

"-----¤---Killer---¤-----" <niller@sport.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke var her, så ville kriminaliteten være så høj, at det ikke var til at

Ja ja flot nok, Politiet kan da godt lave deres arbejde, men jeg har alt for
mange eksempler på at de ikke gør det ordenligt osv.

Ex, da jeg fik tæv i byen, og røg på skaden stuen og fik 4 sting, hvorefter
en af mine venner ringede til dem for at andmelde det som vold, gad de ikke
at gøre noget ved det, hvad F**** kan man så bruge dem til ?

Mvh Christian

Fra : Claus MC

Dato : 01-07-01 15:14

"Christian" <dsl5013@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hvorefter
> en af mine venner ringede til dem for at andmelde det som vold, gad de

Hvad med at prøve at anmelde det selv ?

/Claus

Fra : Michael Jensen

Dato : 01-07-01 16:10

> Ja ja flot nok, Politiet kan da godt lave deres arbejde, men jeg har alt
for
> mange eksempler på at de ikke gør det ordenligt osv.

Oftest pga. dårlig lovgivning og manglende resourcer.

> [...]
hvorefter
> en af mine venner ringede til dem for at andmelde det som vold, gad de

Prøv at meld dem selv, ellers så send en klage til hvad er det nu det
hedder... stats et eller andet ?

Fra : Thomas

Dato : 25-06-01 17:38

Ja jeg kan også kun sige det samme. Her hvor jeg bor er der mange sykelstier
med mange børne haver der støder op til. og Hver dag kommer der nogle på
deres jog'er med 60-70 km/t små børn der går få meter ved siden af. det er
utroligt at der ikke er sket en ulykke endnu. ok det skal også siges at
politiet en gang imellem holder på lur nede på cykelstierne for at få fat i
de tunet knallerter.
på en landevej kan ikke se noget galt i at køre stærkt men ikke på
cykelstierne som mange gør.

mvh. Thomas

Fra : Seth-Enoch

Dato : 25-06-01 21:46

> [...]
> deres jog'er med 60-70 km/t små børn der går få meter ved siden af. det er
> utroligt at der ikke er sket en ulykke endnu.
Ja det er fuldstændigt hjernelamt at køre så hurtigt sådan et sted, jeg har
dog kun en Maxi med 45mm cylinder, men jeg triller lige så stille forbi
sådanne steder, for der kan lige pludselig komme en lille unge farende ud
foran. Jeg plejer heller ikke at køre særligt hurtigt når jeg skal overhale
folk som cykler på cykelstien, det kan jo ske at de kommer til at svinge
lidt, og så siger det sq BANG!

> ok det skal også siges at
> politiet en gang imellem holder på lur nede på cykelstierne for at få fat
> de tunet knallerter.
Jeppah, de laver faktisk ikke andet ud mod HTX/Gym/Handelskolen i Holstebro,
så jeg er nød til at køre en noget snørklet vej i skole(De står de samme
steder hver gang).

--
Seth-Enoch

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 25-06-01 16:15

"Anders Sune Jensen" <anders@tycho.dk> skrev i en meddelelse

Arbejder du på Tycho brahe?
For så tror jeg nemlig jeg så din Area 51 ude foran sidst jeg var i kbh...

> Kan du ikke ændre teksten til : fartsvinet blev taget??

Helt enig... Politiet gør bare deres arbejde! jeg kører selv ubegrænset og
den rende en 60 stykker...
jeg er klar over at der en risiko for at blive taget og den er jeg så villig
til at tage...

Ville du, m_smiszek, osse svine en buschauffør fuldstændig til hvis han
overholdt kørerplanen, og du kom 3 min. for sent????

Tænk jer om før i sviner andre mennesker til..

--
Venlig Hilsen
Michael Frederiksen

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 26-06-01 20:21

..dk...

> Arbejder du på Tycho brahe?
> For så tror jeg nemlig jeg så din Area 51 ude foran sidst jeg var i kbh...

Jamen det gør jeg da. Lydtekniker på alle film og forestillinger så nyd det.

MVH Anders

Fra : RpR

Dato : 26-06-01 21:27

> Jamen det gør jeg da. Lydtekniker på alle film og forestillinger så nyd
det.

Ellers ved vi hvem vi skal klage til =)

Fra : Anders Sune Jensen

Dato : 27-06-01 13:57

RpR <rpr@mopedgallery.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9har6i$nop$1@news.inet.tele.dk...
> det.
> >

> Ellers ved vi hvem vi skal klage til =)

Ja ja, nu har jeg lavet alle film de sidste 10 år uden klager, så noget må
jeg vel gøre korrekt i L.A. og Toronto.

Anders

Fra : RpR

Dato : 27-06-01 23:08

> Ja ja, nu har jeg lavet alle film de sidste 10 år uden klager, så noget må
> jeg vel gøre korrekt i L.A. og Toronto.

*gnæk*

drillede også kun =)

Fra : m_smiszek

Dato : 25-06-01 22:26

Nu kørte jeg på landet.... kl 2 om natten.. der er ikke så mange folk på
stierne......

Fra : John Hewalo

Dato : 26-06-01 00:49

On Mon, 25 Jun 2001 10:36:25 +0200, "m_smiszek"
<m_smiszek@get2net.dk> wrote:

>Hej allesammen.
>
>Da jeg her igår (søndag) var på vej hjem fra en fest blev jeg fandme snuppet

Dejligt at høre at mine skattepenge bliver brugt fornuftigt.

>af svinene..

Du er en barnlig nar.

John