Compare program
Fra : michael

Dato : 25-06-01 08:53

Er der nogen som er klar over om der findes et program, som kan sammenligne
to VB programmer og rapportere hvilke forskelle som der måtte være.

Grunden til det er at jeg sidder i en situation hvor jeg skal dokumentere,
at de ændringer jeg har foretaget er de eneste jeg har foretaget i
programmet.

Fra : Claus Holm

Dato : 25-06-01 09:14

--

Beyond Compare (www.scootersoftware.com) er et godt lille program, som du
måske kan få glæde af. - Jeg bruger det i forbindelse med mirrored software.

1) sammenligner mellem de 2 servere og kan se, hvilke filer der er
forskellige (størrelse, dato/tid, findes kun på den ene server)
2) kan sammenligne indholdet af filer (de tekst-baserede).

Med venlig hilsen
Claus Holm
-- http://www.holmcomputer.dk

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 25-06-01 21:13

michael wrote:

> Er der nogen som er klar over om der findes et program, som kan sammenligne
> to VB programmer og rapportere hvilke forskelle som der måtte være.

Visual Source Safe kan. Det følger endda med i nogle af Visual Studio
udgaverne.
Med venlig hilsen
Lars

Fra : kpo@mail1.

Dato : 25-06-01 21:22

On Mon, 25 Jun 2001 09:53:17 +0200, "michael" <mwma@nne.dk> wrote:

> [...]
>
>Grunden til det er at jeg sidder i en situation hvor jeg skal dokumentere,
>at de ændringer jeg har foretaget er de eneste jeg har foretaget i

I Windows Commander (jeg mener det stadig er shareware) er der
funktioner til at sammenligne hele biblioteker for ændrede filer, til
at sammenligne to tekstfiler linie for linie osv. Desuden et suverænt
program til filhåndtering. Det kan bestemt anbefales

mvh
Karl Peder Olesen

Fra : michael

Dato : 28-06-01 07:25

Tak allesammen

Jeg løste opgaven med et program som hedder windif som er en del af Visual
Sorce safe, det er faktisk smart!