Abu Ambassadeur 3601 Eon Pro
Fra : Peter Styrbæk

Dato : 27-11-06 23:44

Jeg lige købt ovennævnte objekt, men har efterfølgende erfaret at hjulet
måske er følsomt overfor saltvand. Er der nogen her i konf. der har
erfaringer med det.

Venlig Hilsen
Peter Styrbæk

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Erik

Dato : 28-11-06 00:04

> Jeg lige købt ovennævnte objekt, men har efterfølgende erfaret at hjulet
> måske er følsomt overfor saltvand. Er der nogen her i konf. der har
> erfaringer med det.

Du har helt ret. Eon Pro saltvand dur bare ikke, men kan ikke huske hvilke
del som er følsome.......

/Erik

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 28-11-06 06:09

Erik wrote:

> Du har helt ret. Eon Pro saltvand dur bare ikke, men kan ikke huske
> hvilke del som er følsome.......
>
> /Erik

Gjorde samme stunt forrige år, og fik at vide, at jeg ville kunne have
byttet hjulet til lillebroren, der ikke hedder 'pro' og heller ikke er bange
for saltvand, som er det eneste, jeg bader orm i. Desværre havde de ikke den
rulle hjemme ;-( Meget lækker lille sag.

--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : Jens Kristiansen

Dato : 30-11-06 12:16

"Peter Styrbæk"

> Jeg lige købt ovennævnte objekt, men har efterfølgende erfaret at hjulet
> måske er følsomt overfor saltvand. Er der nogen her i konf. der har
> [...]

Hej
Hjulrammen er støbt i magnesium - og det er ikke gode venner med saltvand!
Jeg har selv hjulet og er glad for det, bruger det til aborre/geddefiskeri.

mvh
Jens