popcorn 2004 elstarter vil ikke
Fra : Brian

Dato : 02-11-06 21:45

Jeg skal lige høre om der er nogen kloge hoveder der lige kan hjælpe mig.

Jeg har nu inoget tid kun kunne starte minknallert på kickstarteren og selv
og baterigen er nelt nyt vil det IKKE starte på el starteren.

Hvad kan være galt, jeg har snart prøvet alt for at det skulle komme til at
virke som den skal men det vil bare ikke ?????

Please hjælp er snart ved at give helt op .

MVH Brian

Fra : KubikH

Dato : 03-11-06 18:45

"Brian" <brian.henriksen@hedemarknet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> at virke som den skal men det vil bare ikke ?????
>
> Please hjælp er snart ved at give helt op .

Hejsa
De der startere er ikke bedste kvalitet.
Det er startknappen nu heller ikke
Men inden du skifter den, så prøv lige at lave en stelforbindelse direkte
fra batteriet til starteren.
De der CPI, mangler tit en ordentlig stelforbindelse.
Det har hjulpet på 2 jeg har haft fat i.
Mvh
Niels

Fra : Daniel Pedersen

Dato : 04-11-06 15:49

Hej Brian

Kører starteren rundt, hvis ja så læs mit svar under CDI-enhed eller
Tænding.

Med venlig hilsen
Daniel Pedersen