Træbeskyttelse
Fra : Madsen

Dato : 26-11-06 18:50

Jeg har købt en af Bauhauses LillaVillaer. Fortæl mig lige hvordan jeg skal
træbeskytte den.
Skal den først grundes?
Skal gulvet behandles?
Skal det være vand eller oliebaseret?
Er det tranparante lige så godt som heldækkende?
Hvad skal midlet hedde?
Osv. osv...

Fra : Roberto Saldo

Dato : 27-11-06 10:48

Madsen wrote:
> [...]
> Skal gulvet behandles?
> Skal det være vand eller oliebaseret?
> Er det tranparante lige så godt som heldækkende?

Har du overvejet at spørge hvor du hentede den?
Hvis den er totalt ubehandlet skal den nok ha noget tyndt svampedræbende
først.
Mvh
Roberto

Fra : Madsen

Dato : 28-11-06 17:19

> Har du overvejet at spørge hvor du hentede den?
> Hvis den er totalt ubehandlet skal den nok ha noget tyndt svampedræbende
> [...]

Jeg har spurgt hvor jeg købte den. Her skal jeg bare købe diverse GORI til
en samlet pris på ca. 5000 kr.