er BMW = ABS?
Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 24-11-06 09:12

Jeg overvejer at hente en R1100 hjem til DK, men i tyskland er ABS tilbehør,
og derfor er det ikke alle der har det dernede. Herhjemme er det vist
standard.

Så nu er mit spørgsmål : når jeg engang skal sælge den, vil folk så ikke eje
en bimmer fordi der ikke er abs?
Personligt er jeg ligeglad med ABS (vil faktisk helst slippe for det ,
men det er jo ikke sikkert at "man" tænker det samme.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-11-06 09:45

"tom (cordoba sdi)" <skodskod@yahoo.com> wrote in message
> Så nu er mit spørgsmål : når jeg engang skal sælge den, vil folk så ikke
> eje en bimmer fordi der ikke er abs?

dk.fritid.bil er nok et bedre gruppevalg

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - intet at komme efter

Fra : Eliasen

Dato : 24-11-06 10:04

> "tom (cordoba sdi)" <skodskod@yahoo.com> wrote in message
>
> dk.fritid.bil er nok et bedre gruppevalg

Mon ikke dk.fritid.motorcykel er endnu bedre?

--
Eliasen

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 24-11-06 13:12

> dk.fritid.bil er nok et bedre gruppevalg

Jae, hvis spørgsmålet var om en bil, men det er det ikke

Fra : Max

Dato : 24-11-06 14:59

Hej tom

> Jae, hvis spørgsmålet var om en bil, men det er det ikke

Men dog tættere på end hus-og-have :)

Men dk.fritid.motorcykel er nok helt korrekt.

Forøvrig vil jeg ikke have en BMW med ABS,
drømmer om en R26 :)

--
Mvh Max

Fra : tom \(cordoba sdi\)

Dato : 24-11-06 16:29

> Forøvrig vil jeg ikke have en BMW med ABS,
> drømmer om en R26 :)

r26? hvad pokker er det ? en 26ccm knallert?

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-11-06 19:38

tom (cordoba sdi) skrev:

> r26? hvad pokker er det ? en 26ccm knallert?

http://www.columbia.edu/~fdc/frankfurt/bmw-r26.html
Hans