Ruko hængelåse - omlægning
Fra : Ukendt

Dato : 23-11-06 00:18

Kan man omlægge en Ruko hængelås?

Jeg har selv lagt alle mine almindelige 6-stifts låse om, så jeg kun
behøver én nøgle til dem alle - incl. postkassen.

I denne uge har Silvan tilbud på 6-stifts Ruko hængelåse.
Dette frister. Så kan jeg kvitte endnu et pår nøgler.

Men, kan hængelåse adskilles, med henblik på omlægning?

Med venlig hilsen,
Kjeld

Fra : Morten

Dato : 23-11-06 00:33

Jeg har fået omkodet ruko hængelåse til 85 kr stk

Morten

----
Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Carsten

Dato : 23-11-06 09:36

> Kan man omlægge en Ruko hængelås?

Det kan "man" helt sikkert !

> Jeg har selv lagt alle mine almindelige 6-stifts låse om, så jeg kun
> behøver én nøgle til dem alle - incl. postkassen.

Har gjort det samme i mit hus. Prøvede først den lokale ruko
forhandler. Han ville have kr. 4.500,- for hele omlægningen !!
Søgte så lidt på nettet og fandt ham her:

www.billigsikring.dk

Han gjorde det for (hold fast) kr. 1.700,-

Jeg har ikke undersøgt om han kan tilbyde hængelåsen til
samme pris som Silvan, men det er jeg nu ret sikker på at
han kan. Han skal have en af dine nuværende nøgler
tilsendt for at kunne omlægge til denne.

Jeg har intet med firmaet at gøre. Jeg var blot *rigtig*
godt tilfreds med det arbejde de gjorde for mig !

Carsten

Fra : Thomas Duus Jürgense~

Dato : 23-11-06 14:46

> Kan man omlægge en Ruko hængelås?

JA der er ikke større problemer i det, men jeg vil dog anbefale at besøge
den lokale låsesmed, gennemsnitsprisen hvis du kommer til ham med lpsen er
nok 70 kr pr lås.

Thomas

www.lavpris-laase.dk

Fra : Trosborg

Dato : 23-11-06 22:55

<kjeldn (snabela) ddf (punktum) dk> skrev i en meddelelse
> Kan man omlægge en Ruko hængelås?

Ja, man kan godt skille dem ad. Lidt pillearbejde, men muligt.

Der sidder en låseskrue i hullet under låsebøjlen. Skru den ud og låsen kan
skilles.
I hvert fald de sorte låse. Har selv været med til at lave dem for RUKO.

Poul

Fra : Ukendt

Dato : 23-11-06 23:10

Den 23/11-2006 klokken 22:55, skrev
"Trosborg" <trosborgxyz@hotmail.com>
i <456618c1$0$926$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>:

> [...]

> kan skilles.
> I hvert fald de sorte låse. Har selv været med til at lave dem for RUKO.

Tusind tak. Det var lige det tip, jeg manglede.
Også tak til Carsten og Thomas for et par supergode websider, som jeg ikke
kendte.

Med venlig hilsen,
Kjeld