Sneskovl / dozerblad til Texas 1239 Havetr~
Fra : Kåre

Dato : 20-11-06 09:55

Er der nogen der ved om man kan få forntværktøj, som f.eks. sneskovl, til en
Texas 1239 havetraktor?
Håber at kunne finde noget brugt udstyr.

Og evt. hvor kan man købe sig et par billige snekæder til havtraktorer?

pft
Kåre

Fra : Jens Borchert Peders~

Dato : 20-11-06 15:20

"Kåre" <kaareSletindtilsnabela@raffish.dk> wrote in

> [...]
> til en Texas 1239 havetraktor?
> Håber at kunne finde noget brugt udstyr.
>
> Og evt. hvor kan man købe sig et par billige snekæder til

Jeg mener ikke sådan en 1239 texas er lavet til tungere arbejde som
snerydning, du smadrer gearkassen....
Den koster hurtigt 2500,- som reservedel....

Jens

Fra : Kåre

Dato : 23-11-06 07:37

> Jeg mener ikke sådan en 1239 texas er lavet til tungere arbejde som
> snerydning, du smadrer gearkassen....
> Den koster hurtigt 2500,- som reservedel....

OK, men findes der overhovedet grej til frontmontage på sådan en maskine?
Klipperen sidder monteret delvist i fronten, men jeg ved ikke om 1239'eren
er beregnet til at kunne montere værktøj på fronten?

Man kan jo få sneslynger til havefræsere. Det er måske ikke så tungt et
arbejde. Og kan man mon få sådan en slynge til min traktor?

mvh
Kåre