dampbad/smart badekabine
Fra : Søren

Dato : 08-11-06 22:16

Hej

vi skal til at renovere vores badeværelse og skal i den forbindelse af med
vores badekar - vi har derfor kigget meget på dampbadekabiner eller de
"store" badekabiner med 49cm højt kar (så ungerne stadig kan soppe lidt) og
bruser foroven, de plejer at have dem i bauhaus mm. for ca 9-10.000,- Er der
nogen der har erfaringer med disse kabiner?
Er det smarte eller er det bare et modefænomen her og nu?
Kræver de nogen specielle installationer?

på forhånd 1000 tak

-Søren

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 09-11-06 15:51

> [...]
> Er der nogen der har erfaringer med disse kabiner?
> Er det smarte eller er det bare et modefænomen her og nu?

Se på dit badekar
De har været moderne, været gået helt af mode og er kommet igen som det helt
store hit, denne gang med luftdyser.
Umiddelbart ville jeg fravælge noget med en 49cm kant. Hvis en af jer kommer
til skade med benene (brækket ben, ødelagt minisk), kan vedkommende ikke
bade, og det kunne jo godt blive noget træls.

Mvh maria