Trip trap børnestol
Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 04-11-06 10:19

Skal bruge en trip trap børnestol som gave og kiggede på www.triptrap.dk
hvor den ikke var at finde . . . er den udgået?

Hvis den ikke er udgået, kan det så passe, at man SKAL ind i en akustisk
butik for at købe den, eller findes der en netbutik, der kan levere den til
en fornuftig pris?
--
¸.·´¯)
)><((((º> ´\

Fra : søren poulsen

Dato : 04-11-06 10:36

"3140 Bjørgheim" <pialykke@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis den ikke er udgået, kan det så passe, at man SKAL ind i en akustisk
> butik for at købe den, eller findes der en netbutik, der kan levere den
er det denne du tænker på
http://www.stokke.com/product.asp?p=TrippTrapp&la=DA&na=DK&div=C?
mvh søren

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 04-11-06 10:53

søren poulsen wrote:
> "3140 Bjørgheim" <pialykke@SLETget2net.dk> skrev i en meddelelse

> er det denne du tænker på
> http://www.stokke.com/product.asp?p=TrippTrapp&la=DA&na=DK&div=C?
> mvh søren

Argh, selvfølgelig . . .

--
¸.·´¯)

Fra : Holst

Dato : 04-11-06 10:47

3140 Bjørgheim wrote:

> [...]
> butik for at købe den, eller findes der en netbutik, der kan levere den til

Hehe ... stolen hedder Tripp Trapp og laves af Stokke, så prøv stokke.dk

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 04-11-06 10:54

Holst wrote:

> Hehe ... stolen hedder Tripp Trapp og laves af Stokke, så prøv
> stokke.dk

Dobbeltargh . . . så mangler jeg bare en online stokke-pusher, så jeg undgår
menneskelig kontakt og kan tage på havet i stedet!

--
¸.·´¯)

Fra : Holst

Dato : 04-11-06 11:03

3140 Bjørgheim wrote:

> Dobbeltargh . . . så mangler jeg bare en online stokke-pusher, så jeg undgår
> menneskelig kontakt og kan tage på havet i stedet!

Umiddelbart fandt jeg kun lige:

<http://www.layette.dk/shop/default.asp?ReferrerStr=http%3A%2F%2Fwww%2Egoogle%2Ecom%2Fsearch%3Fq%3Dstokke%2Btripp%2Btrapp%2Bsite%3Adk%26hl%3Den%26hs%3DqxH%26lr%3D%26client%3Dfirefox%2Da%26rls%3Dorg%2Emozilla%3Ada%2DDK%3Aofficial%5Fs%26start%3D10%26sa%3DN&SetLng=1&Catid=1142>

hvor der står, at den ikke må sælges online. Til gengæld står der, at du
så skal ringe til dem for information, så måske må den gerne sælges
telefonisk ...?

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 04-11-06 11:52

Holst wrote:

> [...]
>
> hvor der står, at den ikke må sælges online. Til gengæld står der, at
> du så skal ringe til dem for information, så måske må den gerne sælges

thx, done!

--
¸.·´¯)

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 05-11-06 12:07

3140 Bjørgheim wrote:
> thx, done!

Ellers kan du købe den på nettet i Tyskland.
På f.eks. www.baby-markt.de (den er på forsiden lige nu). Portoen er kun 10
euro.

mvh
Jeppe Seidelin Dam

Fra : MaG

Dato : 05-11-06 13:24

Hej!

Eller hvad med at købe den brugt, den fås til omkring 500,- med bøjle og
strop og så er der jo temmelig mange penge at spare

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-06 15:22

"3140 Bjørgheim" <pialykke@SLETget2net.dk> wrote in message

-SNIP-

>... at man SKAL ind i en akustisk butik

-SNIP-

Så bliver jeg her nødt til at spørge hvad fanden en "akustisk butik" er?

/David

Fra : 3140 Bjørgheim

Dato : 08-11-06 17:21

DrPepper wrote:
> [...]
>
> -SNIP-

> -SNIP-
>
> Så bliver jeg her nødt til at spørge hvad fanden en "akustisk butik"

Et off-line realtime unplugged salgssted smækfyldt med sælgere og købelystne
forbrugere, begge med en smule fråde om munden her op til jul.
--
¸.·´¯)

Fra : Ukendt

Dato : 13-11-06 15:09

> [...]
>
> Et off-line realtime unplugged salgssted smækfyldt med sælgere og
> købelystne forbrugere, begge med en smule fråde om munden her op til jul.

Måske det er en "autentisk" butik du i såfald søger ;)

Akustik har med lyd at gøre, og jeg er endnu ikke stødt på en forhandler af
akustik ;)

/David - med et glimt i øjet

Fra : Martin

Dato : 13-11-06 15:43

"DrPepper" <davidb(a)FJERNindutek.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Måske det er en "autentisk" butik du i såfald søger ;)
>
> Akustik har med lyd at gøre, og jeg er endnu ikke stødt på en forhandler

En butik der sælger børneudstyr kan nu godt blive temmelig "akustisk"

/Martin