Berøringfrit vandhane til bad
Fra : Optimus Prime

Dato : 25-10-06 10:53

Hvad findes der af fornuftige mærker/modeller - og hvad er erfaringen
med disse?

Jeg skal have nyt amatur i min håndvask på badeværelset og vil i den
forbindelse meget gerne have et med sensor, så man slipper for at berøre
amaturet.

Jeg leder især efter en lille og spinkel model - gerne i rustfri stål

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-10-06 10:58

Optimus Prime wrote:
> [...]
> amaturet.
>
> Jeg leder især efter en lille og spinkel model - gerne i rustfri stål

Jeg kender en hvis tidligere kæreste havde en og den var meget ustabil
og svære at indstille rigtigt. Til gengæld var den meget dyr.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Lars Knudsen

Dato : 25-10-06 12:02

On Wed, 25 Oct 2006 11:53:08 +0200, Optimus Prime <Prime@optimus.dk>
wrote:

> [...]
>amaturet.
>
>Jeg leder især efter en lille og spinkel model - gerne i rustfri stål

Vola har en model, den er rimelig lille og ligner deres øvrige.

** Lars

Fra : Anders Majland

Dato : 25-10-06 12:44

> Jeg leder især efter en lille og spinkel model - gerne i rustfri stål

Det lækreste jeg har set er Hansgrohe Talis 15100000

http://images.google.com/imgres?imgurl=http://www.hoopla.pl/images/products/baterie_lazienkowe/hansgrohe_project15100000_s.jpg&imgrefurl=http://www.hoopla.pl/index.php/cPath/205_206/sort/3a/page/7&h=90&w=55&sz=16&hl=en&start=1&tbnid=d60pIdnNtZwx3M:&tbnh=78&tbnw=48&prev=/images%3Fq%3Dhansgrohe%2Btalis%2B15100000%26svnum%3D10%26hl%3Den%26lr%3D%26rls%3DGGLD,GGLD:2005-41,GGLD:en

Den fåes med forblandet vand eller med temparaturvælger og med 6v
lithiumbatteri.
Den med temparaturvælger koster 4883,75 inkl. moms vejl. uds.