gulvvarmestyring ved vvs eksperten?
Fra : tom

Dato : 18-10-06 16:22

står og skal bruge en 3-kreds strying uden tempmåler (skal bare køre ved lav
temp for komfort)

vvs eksperten har en komplet styring for 950 incl pumpe und alles

http://ugenstilbud.vvs-eksperten.info/ugenstilbud.pdf

Det er jo ca en femtedel af hvad de andre koster. hvad er det lige der
mangler

er det levetid, så kan jeg sagtens leve med at den går i stykker om en 3-4
år, da jeg sikkert vil noget andet der

input?

Fra : Gert

Dato : 18-10-06 17:54

"tom" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mangler
>

> er det levetid, så kan jeg sagtens leve med at den går i stykker om en 3-4

mærket kender jeg ikke, men det minder meget om den wirsbo styring jeg lige
har sat i drift, så hvis ikke det var fordi jeg havde købt og monteret
ville,
jeg med sikkerhed ha investeret i den overnnævnte uden skrubler

Mvh

Gert