Hærdetid for beton, til let gang
Fra : Jason Who

Dato : 11-10-06 16:15

Jeg har støbt et gulv med fald ud, så det nu er et vandret plan. betonen
blev blandet lidt vel rigeligt vådt og der er et tyndt vandlag over det
meste af fladen nu. Næste skridt er at mure noget væg op ved siden af dette
gulv, og jeg vil skulle gå lidt på det. Hvor længe skal jeg vente før gulvet
kan holde til lidt forsigtig gang med en vægt på omkring 100kg?
Der står meget om hvor længe beton er om at hærde op og blive helt stærkt,
men jeg har ikke rigtig kunnet finde info om hvornår det er stærkt nok til
at man kan jokke lidt rundt med flade sko.

Fra : Lars

Dato : 11-10-06 18:53

"Jason Who" <spaml@mail.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> men jeg har ikke rigtig kunnet finde info om hvornår det er stærkt nok til
> at man kan jokke lidt rundt med flade sko.

I morgen

MVH Lars