Elektrisk oppustelig maddras - hvor?
Fra : Fischer & Døssing

Dato : 30-09-06 07:41

Hej.

Hvor kan man købe en elektrisk oppustelig madras?

Meget gerne i en fysisk butik.

Hvis nogen foreslår TV-Shop ... så præcis url tak.

--
m.v.h.

Peter Fischer, Slangerup

Fra : Max

Dato : 30-09-06 07:58

Hej

> Hvor kan man købe en elektrisk oppustelig madras?
>
> Meget gerne i en fysisk butik.

Min kone købte en til os i Kvickly i august måned.

Men ellers er der http://www.ellos.dk søg på
oppustelig seng.

Mvh Max

Fra : Mogens

Dato : 30-09-06 09:02

Jysk har en fin en til 350,-
Du kan se den på www.jysk.dk i ugens
tilbudsavis side 26

mvh Mogens

Fra : TB

Dato : 01-10-06 08:01

Hej

Den originale madras finder du her http://www.thinkaero.com/ og jeg kan
varmt anbefale den. Efter et par års brug fik vi ødelagt vores ventil. En
mail til hovedkontoret i USA og en uge senere havde vi en ny del i posten
uden omkostninger. Mener også jeg har set den til salg i en webbutik i UK.
Prøv at google lidt på Aerobed.

Mvh Thomas

Fra : TB

Dato : 01-10-06 08:18