Problemer med Dansk Eternit
Fra : Peter

Dato : 29-09-06 19:01

Nedenstående er d.d. postet i nyhedsgruppen dk.forbruger, men den kunne lige
så godt høre til her.

Tillader mig derfor ligeledes at poste den her med FUT til dk.forbruger.

"Hej alle !

I en tråd tidligere på året kunne man læse at der var en del som
oplevede problemer med Eternit tagplader fra starten af dette årti.

Hvad er status på disse sager - er Dansk Eternit stadig lige
afvisende - er der anlagt sag mod dem - har andre oplevet at et
forholdsvis nyt tag er begyndt at smuldre og hvordan er det evt.
afhjulpet ?"

Mvh.

Peter

Fra : Arne Winthe

Dato : 21-10-07 15:41

"Peter" <pe@fjern.stubnet.dk> wrote in

> [...]
> afvisende - er der anlagt sag mod dem - har andre oplevet at et
> forholdsvis nyt tag er begyndt at smuldre og hvordan er det evt.

Dansk eternit giver 15 års garanti, kik på deres hjemmeside, det er mit
indtryk at der er rimelige chancer for erstatning hvis dine plader er
yngre end 15 år - ellers er de totalt afvisende
mvh Arne

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 21-10-07 17:42

Arne Winthe skrev:

> Dansk eternit giver 15 års garanti, kik på deres hjemmeside, det er
> mit indtryk at der er rimelige chancer for erstatning

Kun nye plader formentlig - ingen montering.

> hvis dine
> plader er yngre end 15 år - ellers er de totalt afvisende

Deres taksator kommer hér 31. oktober.
Hans