Energiklasse A rude ?
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-09-06 07:59

Hej, i forbindelse med at jeg ødelagde en større rude under
græsslåning blev den udskiftet med en energiklasse A rude, er det
normalt at sådan en er meget dugget på ydersiden fra sent om aftenen
og til her ved 9 tiden ?

Det er vel fordi den er væsentligt koldere end en alm rude ?

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Hm

Dato : 29-09-06 08:12

Det er vel fordi den er væsentligt koldere end en alm rude ?

Hej
Ja, det er -mine energi ruder i sommerhuset er også dugget på ydersiden
Hanne

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-09-06 08:58

Hm wrote:

> Ja, det er -mine energi ruder i sommerhuset er også dugget på ydersiden

Det er egentligt ret træls, godt vi ikke har energiruder i hele huset,
så kan man jo overhovedet ikke se om der render nogen rundt udenfor.

--
Christian
http://www.yee-haw.dk

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 29-09-06 09:23

Christian B. Andresen wrote:

> Det er egentligt ret træls, godt vi ikke har energiruder i hele huset,
> så kan man jo overhovedet ikke se om der render nogen rundt udenfor.

Det er kun på denne årstid, hvor der er en kraftig dugdannelse du vil have
problemet.

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info

Fra : KS

Dato : 29-09-06 14:46

Det er egentligt ret træls, godt vi ikke har energiruder i hele huset,
så kan man jo overhovedet ikke se om der render nogen rundt udenfor.

-- javist er det træls.
Men så kan du da bare udskifte til enkeltglas-ruder. De bliver garanteret
ikke dugget på ydersiden, for der er de er dejlig varme - en varme der
kommer indefra.
Men det kan godt være, at du vil kunne mærke det på varmeregningen.

//KS

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 29-09-06 09:41

Carsten Finn Rasmussen wrote:

> Det er kun på denne årstid, hvor der er en kraftig dugdannelse du vil have
> problemet.

OK, der var også meget dug her til morgen.

--
Christian
http://www.yee-haw