Hjælp til af firma.
Fra : Lasse Jensen

Dato : 24-09-06 16:01

Hej ng.

Jeg står og skal til at renovere taget på vores garage. Der er bølgeetanit
på nu. Men da spærene i forvejen er angrebet af råd ville jeg gerne have
nogle nye på, og betontagsten.
Men jeg mangler et firma der kan beregne hvilke spær osv. måske en samlet
handel på det hele?
Det er meningen at jeg selv vil bygge det hele op.

På forhånd tak.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-09-06 08:02

> Men jeg mangler et firma der kan beregne hvilke spær osv. måske en samlet
> handel på det hele?
> Det er meningen at jeg selv vil bygge det hele op.

Rådgivende ingeniør. De elver af det.

Mvh Maria

Fra : Lasse Jensen

Dato : 25-09-06 17:10

Tak for et "brugbart" svar.....

Fra : Kenned

Dato : 25-09-06 20:30

> Tak for et "brugbart" svar.....

Google er din ven....

Kenned

Fra : Carsten Keller

Dato : 26-09-06 08:32

"Lasse Jensen" <Tanjalasseogsophie@mail.dk...> wrote in message
> Tak for et "brugbart" svar.....

Øhh, hvis du hentyder til Marias svar, mener du så ikke det er brugbart?
Hvis du havde forventet at nogen kom med et forslag til et bestemt firma når
nu du ikke skriver hvor i landet du bor er der jo kun de store spillere at
tage af. Men i så fald kan du da prøve at ringe til Skanska, NCC eller
lignende og høre om de vil komme og kigge på dit garagetag nu de alligevel
er ved at bygge en bro i nærheden

Keller