Klistemærke på nyt vindue
Fra : Torben Brøndum

Dato : 19-09-06 11:20

Hej,

Vi har fået isat nogle nye vinduer. På disse sad nogle klistrermærker, der
dog var lette at tage af.

Tilbage sidder stadig noget klister - som eks. sprit ikke kan tage. Jeg har
prøvet med rense benzin - det kan tage det, men desværre bliver det også
tværet ud og kommer derfor ikke helt af.

Hvad skal jeg gøre for effektivt og let kan få dette klister af?

Hilsen Torben Brøndum

Fra : rasmus carlsen

Dato : 19-09-06 11:24

"Torben Brøndum" <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> også tværet ud og kommer derfor ikke helt af.
>
> Hvad skal jeg gøre for effektivt og let kan få dette klister af?

- tag et blad fra en hobbykniv og skrab det af. Det virker ... det bliver
"nulret af".

ras

Fra : Rene Joergensen

Dato : 19-09-06 11:30

Torben Brøndum <tbr@Xhenning-poulsenX.dk> wrote:

> Hvad skal jeg gøre for effektivt og let kan få dette klister af?

Lampeolie eller petroleum (som basalt set er det samme).

--
-René

Fra : Torben Brøndum

Dato : 20-09-06 19:37

"Rene Joergensen" <fox@nospam.dk> wrote

> Lampeolie eller petroleum (som basalt set er det samme).

Tak for svar til Jer begge to - jeg prøver af

Hilsen

Torben Brøndum

Fra : Martin Petersen

Dato : 21-09-06 16:24

> [...]
> også tværet ud og kommer derfor ikke helt af.
>
> Hvad skal jeg gøre for effektivt og let kan få dette klister af?

Bland sprit i dit rensebenzin. 50:50.

- Martin

Fra : Søren

Dato : 22-09-06 05:45

[snip]

Hej

det nemmeste er at putte lidt brun sæbe på, folie/det tynde film udenpå -
lad det stå i et døgn, så er det lige til at vaske af.

-Søren

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Martin Petersen

Dato : 22-09-06 12:37

"Søren" <duppe@NOSPAMedb.dk> skrev i en meddelelse
> [snip]
>
> Hej
>
> det nemmeste er at putte lidt brun sæbe på, folie/det tynde film udenpå -
> lad det stå i et døgn, så er det lige til at vaske af.

Det lyder nu besværligt i mine øjne.... Pas på ikke at smøre brun sæbe på
rammen. Det opløser malingen.

- Martin

Fra : _Alladin

Dato : 30-09-06 22:09

Brug skraberen til det glas keramiske komfur (barberblad) hvis du ikke har
en, er den ikke dyr og kan bruges til meget andet.