Nedskæring af bambus.
Fra : kazou

Dato : 15-09-06 10:30

Hej Allesammen.

Ja jeg ved der er kiliometerlange artikler om bamusbombning, fældning,
blomstring flytning,etc., men jeg savner en rigtig god meteode til at
skære et 20 m og 1 m bredt hegn ned mekanisk. Skulle der være en der
kunne anfale en maskine der var var som født til opgaven ? ( ikke de
store rodfræsere og minigravere TAK )

Fra : Max

Dato : 15-09-06 10:41

Hej

> skære et 20 m og 1 m bredt hegn ned mekanisk. Skulle der være en der
> kunne anfale en maskine der var var som født til opgaven ? ( ikke de

En buskrydder af de proffesionelle med klinge kan vel gøre
det, ellers er en motorsav vel en mulighed.

Mvh Max

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 15-09-06 10:45

> [...]
>skære et 20 m og 1 m bredt hegn ned mekanisk. Skulle der være en der
>kunne anfale en maskine der var var som født til opgaven ? ( ikke de

Kun skære ned? Så vil en buskrydder med klinge være glimrende.

Mvh Maria

Fra : Lars Hansen

Dato : 15-09-06 11:00

"kazou" <klovnenkazou@mail.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Hej Kazou

Jeg har flere gange med god effekt gjort det med en motorsav med GAMMEL
kæde.
Husk på at kæden skal være en der alligevel meget snart står til
udskiftning. Bambus her en kedelig mani med at slide rigtigt meget på kæden.

Mvh
Lars Hansen

Fra : Carsten Finn Rasmuss~

Dato : 15-09-06 14:59

kazou wrote:
> [...]
> skære et 20 m og 1 m bredt hegn ned mekanisk. Skulle der være en der
> kunne anfale en maskine der var var som født til opgaven ? ( ikke de

En hækkeklipper er vel ret indlysende.

--
Carsten (3600)
gunstig lejlighed... www.st-roerbaek.dk www.kokkeriet.info