Cisco VPN Client
Fra : Frank

Dato : 24-06-01 17:38

Jeg er koblet op hjemme fra til vores server i firmaet med Cisco Systems VPN
Client, hvilket normalt virker fortrinligt.

Men nu får jeg fejlmeddelelsen "The necessary VPN sub-system is not
availablle. You will not be able to make a connection to the remote IPSec
server."

Jeg kører Windows 2000 pro.

Nogen hjælp at hente her?

Frank

Fra : pollepuch

Dato : 19-12-01 15:31

"Frank" skrev d. 24-06-01 17:38 dette indlæg :
> [...]
>
> Men nu får jeg fejlmeddelelsen "The necessary VPN sub-system is not
> availablle. You will not be able to make a connection to the remote

Hej Frank,

Jeg har samme problem, har du fundet en løsning?.

Thomas

http://www.kandu.dk/

Fra : Klaus Larsen

Dato : 20-12-01 12:46

> Systems VPN

> IPSec

Har oplevet det en enkelt gang med den frie version af pgp. Ellers kig efter
ændringer af netværksopsætningen.

Klaus Larsen