S: booster pumpe
Fra : Henrik Manley

Dato : 09-10-06 10:09

Original Dräger håndpumpe komplet inkl. manual og slanger. I fin kasse som
bare åbnes når den skal bruges. Der er også beslag så den kan monteres på
væg.

4000.- pæn stand.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 10-10-06 09:21

"Henrik Manley" <m@nley.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bare åbnes når den skal bruges. Der er også beslag så den kan monteres på

Har du evt. et billede af den, som du kunne sende et link til ?
Kunne det lade sig gøre med lidt teknisk snilde at bygge en motor på den ?

mvh
Johnny

Fra : Henrik Manley

Dato : 10-10-06 10:53
Fra : Søren Arnvig

Dato : 10-10-06 11:55

"Henrik Manley" <m@nley.dk> wrote in message
> http://www.labour.gov.sk.ca/safety/mine-rescue-manual/chapter-2/breathing-apparatus-2.htm
> Den hedder UH 2-T
>
> http://www.therebreathersite.nl/Webshop/FrauDraeger/frau_draeger.htm

Hvad er kapaciteten ?
liter ilt pr. pumpeslag eller er det pumpeslag pr. liter ?

Søren Arnvig

Fra : Henrik Manley

Dato : 10-10-06 12:23

> Hvad er kapaciteten ?
> liter ilt pr. pumpeslag eller er det pumpeslag pr. liter ?

Aner det ikke, jeg har ikke brugt den. I er velkomne til at komme og læse
manualen den står på det fineste tyske....

Jeg vil tror der skal arbejdes lidt for det og det er nok mest for rebreater
folket...

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk

Fra : Sune Jorgensen

Dato : 10-10-06 10:11

Hej Henrik

Er det denne ?

http://www.draeger.com/ST/internet/DE/de/Produkte/Systeme/Atemluft/OxygenVersorgung/BoosterPumps/DOB-H/pd_dobh.jsp

Findes der noget info på engelsk og hvad er nyprisen ?

/Sune

Fra : Henrik Manley

Dato : 10-10-06 10:35

> Er det denne ?

Nej det er en ældre model. Jeg prøver at huske at tage et par billeder af
den.

--
Henrik Manley
http://bends.dk email: m@nley.dk