dykker tur ??
Fra : Thomas og Heidi

Dato : 04-10-06 22:10

Hej alle
Er der nogen, som har en god ide til et dykker sted på søndag. Vi skulle på
vragtur med klubben enten i Øresund eller en tur op i Kattegat. Men lige pt
lover de 12 sek/m fra vest.(lidt øv)
Jeg havde tænkt på nu, at drage en tur til lillebælt, og evt tage båden med.
Gode ideer søges.

Fra : Claus 6000 Kolding

Dato : 07-10-06 16:19

det er godt omkring bropillerne, på den gamle bro, hvis man er i båd, men
man skal være ret obs på hvornåt strømmen vender, da det er det eneste
tidspunkt at der er så meget strømlæ, at man kan få et godt dyk.

ellers er søbadet og lyngsbo også ganske fine dykkersteder med flotte
skrænter.

mvh
Claus