Nu skal vi til det igen...
Fra : Kim

Dato : 22-11-06 21:28

Julen.

Vi har i vores ejendom overhovedet ikke fået div reklamer fra Fætter Br,
Toys n roys samt hvad der ellers findes af legetøjsbutikker.

Jeg har prøvet google men kan ikke finde ret mange, sådan set
kun Fætter Br.

Kan nogen her evt hjælpe med nogle link så jeg online kan bestille
at få tilsendt nogle legetøjsreklamehæfter til vores datter ?

Mvh Kim

Fra : Inger Pedersen

Dato : 22-11-06 21:33

"Kim" <no@way.dk> skrev i en meddelelse
..

> [...]
>
> Kan nogen her evt hjælpe med nogle link så jeg online kan bestille
> at få tilsendt nogle legetøjsreklamehæfter til vores datter ?

http://www.legekaeden.dk/

Hilsen Inger

Fra : Tina

Dato : 23-11-06 09:22

> [...]
>
> Kan nogen her evt hjælpe med nogle link så jeg online kan bestille
> at få tilsendt nogle legetøjsreklamehæfter til vores datter ?

Hent dem i butikkerne.

Tina

Fra : Mus

Dato : 24-11-06 08:21

Eller ring til dem der står for udbringning af reklamer og klag.
Du kan oz ringe til de butikker og klage og så går de videre med det.
Det sidste virker kanont, skal jeg hilse at sige :)
/Bente

Fra : Benny den 9.

Dato : 24-11-06 08:25

Mus wrote:

> [...]
> Du kan oz ringe til de butikker og klage og så går de videre med det.
> Det sidste virker kanont, skal jeg hilse at sige :)

LOL - resten af landets befolkning ville juble hvis de slap for de
forbandede reklamer..............

--
Bæ9

- overgir sig aldrig

Fra : Per Vadmand

Dato : 24-11-06 09:43

Benny den 9. wrote:

> LOL - resten af landets befolkning ville juble hvis de slap for de
> forbandede reklamer..............

Jeg fik samme tanke.

Per V.

--
Når en aforisme begynder med "manden er..." eller "kvinden er..." ved
man, at resten ikke er værd at spilde tid på.

Fra : Benny den 9.

Dato : 24-11-06 19:57

Per Vadmand wrote:

> Jeg fik samme tanke.