Festtøj til børn
Fra : Eva Pedersen

Dato : 10-11-06 00:06

Hej

Vi skal til bryllup om et par måneder hos min svoger og (kommende)
svigerinde.
Vi har tre børn, der alle skal med, men hvor finder vi tøj til lejligheden?
Børnene skal ikke være brudepiger / brudesvend, men bare være festligt
klædt, uden det bliver for meget.
Pigerne er til den tid hhv. 13 og 11 og drengen 3.
Jeg har søgt lidt på nettet, men har ikke rigtig fundet noget brugbart.

Er der nogen, der har ideer?

-I øvrigt; er der nogen af jer, der kender til andre nyhedsgrupper om børn /
unge? -Denne her er efterhånden blevet okkuperet af indlæg, der intet har
med emnet at gøre...

Med venlig hilsen
Eva Pedersen

Fra : Dorthe Eshington

Dato : 10-11-06 13:28

"Eva Pedersen" <eva__pedersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> / unge? -Denne her er efterhånden blevet okkuperet af indlæg, der intet

Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men på Nørrebrogade i København ligger
en del indvandrebutikker med festtøj, og de laver altså nogen rigtig søde
kjoler og drengesæt til rimelig penge.

Håber I finder noget fint.

Mange hilsner Dorthe

Fra : Eva Pedersen

Dato : 11-11-06 15:50

> Nu ved jeg ikke hvor i landet du bor, men på Nørrebrogade i København
> ligger
> en del indvandrebutikker med festtøj, og de laver altså nogen rigtig søde
> kjoler og drengesæt til rimelig penge.

Ja, okay, jeg burde selvfølgelig have skrevet, at jeg bor imellem Randers og
Viborg

Eva

Fra : Benedikte Brisson

Dato : 11-11-06 16:12

Eva Pedersen skrev:
> [...]
> Pigerne er til den tid hhv. 13 og 11 og drengen 3.
> Jeg har søgt lidt på nettet, men har ikke rigtig fundet noget brugbart.

Har du også googlet på festtøj børn? Jeg synes da ellers, der dukker en
masse op, ikke KUN til brudepiger/drenge eller dåbsbørn.

Venlig hilsen Dikte

Fra : Kristian Damm Jensen

Dato : 13-11-06 22:28

Eva Pedersen wrote:
> -I øvrigt; er der nogen af jer, der kender til andre nyhedsgrupper om
> børn / unge? -Denne her er efterhånden blevet okkuperet af indlæg,
> der intet har med emnet at gøre...

Den slags sker desværre på usenet. Det ser heldigvis ud til at være i
aftagende nu. Med lidt held har vi vores gamle gruppe tilbage snart. Lad os
håbe folk bare har ligget i hi i mellemtiden og ikke er skræmt væk for
stedse.

--
Regards,
Kristian Damm Jensen