rsync
Fra : andy

Dato : 13-11-06 20:43

hej jeg skal downloade et helt dir. via rsync.
fra en server ude i byen. har søgt via google men kan ikke lige finde noget.

har forsøgt

#rsync -av fradir /var/www/localhost/htdocs/midtdir

Det jeg skal bruge er at den skal synkrusere så alt må min bliver
uptodate. og må ikke slette noget på hovde serveren.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 12-11-06 22:15

andy <andy@mail.dk> wrote:

>hej jeg skal downloade et helt dir. via rsync.
>fra en server ude i byen. har søgt via google men kan ikke lige finde noget.
>
>har forsøgt
>
>#rsync -av fradir /var/www/localhost/htdocs/midtdir

Rsync er ellers godt dokumenteret i man filen som bl.a. kan findes her:

http://rsync.samba.org/ftp/rsync/rsync.html

Men jeg formoder du forsøger at koble op mod en Rsync daemon, og har
'glemt' at bruge dobbelt colon mellem host og path. Prøv:

<mlr>

Fra : andy

Dato : 14-11-06 10:48

Michael Rasmussen wrote:

> [...]
>
> Men jeg formoder du forsøger at koble op mod en Rsync daemon, og har
> 'glemt' at bruge dobbelt colon mellem host og path. Prøv:

jeg takker