MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Verify min msn adresse
Fra : Dopedog

Dato : 28-11-06 13:37

Hejsa. Ved ikke om det er den rigtige gruppe men prøver lige ..

Jeg har lige fået ny MSN adresse, men jeg kan ikke skifte mit MSN navn,
fordi at "the e-mail adress hasnt been verifyed". Hvordan får jeg gjort det
? jeg har IKKE modtaget nogen mails eller noget :s

-Ronnie

Fra : Lars Grau

Dato : 28-11-06 15:07

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> fordi at "the e-mail adress hasnt been verifyed". Hvordan får jeg gjort
> det ? jeg har IKKE modtaget nogen mails eller noget :s

Det kan gå flere dag inden den kommer den mail hvor linket til verifyed er
i.

/lars