MS Windows
briani 27239
Hvorfor er XPpro begyndt, at der skal tryk~
Fra : jama

Dato : 26-11-06 11:22

Fik hlælp før(ang. fat32 convent til ntfs, med held) så jeg prøver igen med
et nyt spørgsmål
Hvorfor skal jeg pludselig trykke OK når XPpro sp2.dk starter op.Jeg ved
godt, at det gør man, hvis der er flere brugere, men det er der ikke.I
beyndelsen var der en gæst, som jeg slettede, det hjalp også.Nu er det bare
startet igen og der er ingen ektra brugere denne gang, godt klar over det
ikke er den store fejl, men lidt irterende er det dog.Hvad er der i XPs
opstart der gør, at jeg skal trykke OK?Har nogen et råd.
Mvh.Jama

Fra : Bjarne Chr

Dato : 26-11-06 11:33

"jama" <nonspam@mwil.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> det ikke er den store fejl, men lidt irterende er det dog.Hvad er der i
> XPs opstart der gør, at jeg skal trykke OK?Har nogen et råd.

Prøv at smide " control userpasswords2" ja og uden " "i start kør ellers må
du i kontrolpanel / Brugere og skifte måden du logger på
Bjarne Chr

Fra : jama

Dato : 26-11-06 14:57

"Bjarne Chr" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Prøv at smide " control userpasswords2" ja og uden " "i start kør ellers
> må du i kontrolpanel / Brugere og skifte måden du logger på
Tak, "control userpasswords2" har nu været der og fjernet bruger "aspnet"
Mvh.Jama