MS Windows
briani 27239
Tidsindtillet slukker
Fra : Ukendt

Dato : 25-11-06 00:42

Hej Folkens

Findes der en funktion i Windows XP eller et lille progem der kan få en PC
til at lukke ned på et angivet tidspunkt?

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : Rado

Dato : 25-11-06 01:46

http://people.freenet.de/daxtar/dx/download/shutdown.html

--
Rado

"Men are born ignorant, not stupid. They are made
stupid by education." - Bertrand Russell

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-11-06 09:26

Ole Frederiksen skrev:

> Findes der en funktion i Windows XP eller et lille progem der kan få
> en PC til at lukke ned på et angivet tidspunkt?

Jeg bruger "poweroff":

http://www.pcworld.dk/download/33/181

- også til den daglige "slukning"

Lægges i "Dokumenter" og trækkes ned i proceslinien.
Hans

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-11-06 09:37

Hans Paulin (6310) skrev:

> http://www.pcworld.dk/download/33/181
>
> - også til den daglige "slukning"

Nå, kan se at linket ikke virker - skriv evt. til mig så kan jeg forsøge at
sende den.
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Max

Dato : 25-11-06 09:45

Hej Hans

> Nå, kan se at linket ikke virker - skriv evt. til mig så kan jeg
> forsøge at sende den.

Linken virker fint her, jeg har lige hentet den, jeg lure nemlig
også på noget specielt og den her kan måske det jeg vil.
Tak for tippet

--
Mvh Max

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 25-11-06 09:46

Max skrev:

> Linken virker fint her,

Nå, jeg får denne her:

"HTTP 404 - Filen blev ikke fundet
Internet Explorer"

- har jeg faktisk fået en del af de sidste dage - også inde på
Ekstrabladet, der ellers normalt virker!? (sant 10% "røde krydser" i stedet
for billeder)

> jeg har lige hentet den, jeg lure nemlig
> også på noget specielt og den her kan måske det jeg vil.

Kan kun anbefale den - bruger aldrig MS's.

> Tak for tippet

Velbekomme!
Hans

Fra : Per

Dato : 25-11-06 11:53

"Ole Frederiksen" <baltzer[SNABELA)mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Folkens
>
> Findes der en funktion i Windows XP eller et lille progem der kan få en PC
> til at lukke ned på et angivet tidspunkt?
>
> M.v.h. Ole Frederiksen

Timed shutdown - et genialt program.

kan hentes her: http://www.tinnes.org.uk/shutdown/index.html

Gratis og uden spyware osv. Bruger det selv.

/Per

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-06 18:17

Hej igen

Tak for de gode links....Det var lige hvad jeg manglede.

M.v.h. Ole Frederiksen......nu med timer :)