MS Windows
briani 27239
Hotfix WindowsXP-KB918766-v2-x86 vil ikke ~
Fra : BRSF-DK

Dato : 17-11-06 14:53

Da jeg har de problemer som er beskrevet her:

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=86b68a78-f325-4a95-98c2-98af2256ccc3&DisplayLang=en

og de skulle kunne løses ved at hente hotfix "WindowsXP-KB918766-v2-x86",
blev jeg glad og hentede det, men kunne ingen steder finde det på dansk, så
jeg hentede "WindowsXP-KB918766-v2-x86-ENU.exe" på engelsk

men

Jeg kan ikke installere det, da der kommer fejlmeldingen, at det ikke er
brugbart for min WIN XP PRO SP2 DK (dansk)

Er der en af jer, som kan hjælpe mig til et link til dansk version eller
forklare anden løsning vil jeg blive glad.

Bjarne

Fra : Rudi Stegen

Dato : 18-11-06 21:57

Hej BRSF-DK, du skrev i dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
> kunne ingen steder finde det på dansk, så jeg hentede
> "WindowsXP-KB918766-v2-x86-ENU.exe" på engelsk

Det er ikke nogen hjælp men blot et tip om, at det formentlig ikke er
din søgning, der er noget galt med.

1. Min Windows snakker også dansk.

2. Jeg har ledt på min opdateringsliste, inkl. den på Windows Update,
og KB918766 er ikke imellem.

Og ja, jeg har tilmed prøvet med "Gendan skjulte opdateringer" hvor den
ej heller dukkede op i mængden. (Jeg har med en eller måske to
undtagelser udelukkende hentet sikkerhedsrelaterede patches).

3. Jeg har søgt efter den omtalte patch og kan heller ikke finde den på
dansk.

Nu har jeg lykkeligvis heller ikke brug for den. Det var blot pga. dit
indlæg jeg ledte løs.

Desværre har jeg ikke umiddelbart kunnet finde en løsning.

--
Hygge fra Århus - Rudi
http://stegen.dk/pclinks1.htm

Fra : BRSF-DK

Dato : 18-11-06 22:01

"Rudi Stegen" <newsnospam@stegen.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> indlæg jeg ledte løs.
>
> Desværre har jeg ikke umiddelbart kunnet finde en løsning.

Tak for dit forsøg på hjælp

mvh
Bjarne

Fra : BRSF-DK

Dato : 23-11-06 10:58

Blot til orientering:

Efter at have skrevet til Microsoft om problematikken og fået en pæn mail
om, at de havde forstået problematikken og bedt mig ringe til et nr. hos
support og fortælle om dette, kom jeg så endelig igennem til MS Support i
dag (efter ½ times ventetid, hvor jeg i går helt opgave at komme igennem 2
gange)

Mage til ubehagelig samtale har jeg sjældent haft.

Microsoft forlangte betaling for blot at oprette en sag, hvor jeg fortalte
om fejlen og udtrykkeligt bemærkede, at jeg ikke ønskede support, men blot
ville gøre dem opmærksom på fejl ih.t den modtage mail.

Jeg opgav helt at fortælle om fejlen, for jeg ønskede ikke at skulle betale,
for at hjælpe Microsoft.

Bjarne