MS Windows
briani 27239
Hvad hedder filen med Window-XP-hjælp
Fra : Kurt G

Dato : 14-11-06 17:15

Jeg mangler navnet på den hjælpefil, der forklarer hvordan man kan bruge
forskellige af XPs rutiner i andre programmer, f.eks. Delphi.
Er der nogen, der kan huske hvad den hedder?

Mvh Kurt

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 14-11-06 17:40

On Tue, 14 Nov 2006 17:14:52 +0100, Kurt G wrote:

> Jeg mangler navnet på den hjælpefil, der forklarer hvordan man kan bruge
> forskellige af XPs rutiner i andre programmer, f.eks. Delphi.
> Er der nogen, der kan huske hvad den hedder?

Måske noget af dette:

http://www.mingw.org/docs.shtml#win32api

Fra : Kurt G

Dato : 14-11-06 18:07

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske noget af dette:
>
> http://www.mingw.org/docs.shtml#win32api

Ja, det kunne godt ligne. Det var i hvert fald moget med win32??.
Tak for hjælpen.
/Kurt

Fra : Kurt G

Dato : 14-11-06 19:14

"Thomas Jespersen" <jespersen.thomas@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Måske noget af dette:
>
> http://www.mingw.org/docs.shtml#win32api

Neeej, det var nu ikke lige den, men måske kan jeg alligevel finde hvad jeg
søger, i den.
/Kurt