MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
IE7 problemer
Fra : Henrik Steffensen

Dato : 11-11-06 17:30

Jeg har store problemer med Sputnik.dk, efter at have skiftet til IE7. Når
jeg klikker ind på Sputnik, og den skal teste min opsætning, kommer den med
en fejlmeddelelse, og IE lukker. Når jeg klikker på muligheden for at vide
mere, melder den, at der er fejl i ModName: drmv2clt.dll

Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre, for at få det til at virke igen. Jeg har
forsøgt at disable add-ons, og afinstallere Flash, men lige meget hjælper
det.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 12-11-06 09:12

"Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg aner ikke, hvad jeg skal gøre, for at få det til at virke igen. Jeg
> har forsøgt at disable add-ons, og afinstallere Flash, men lige meget

Afinstaller IE7 - eller snak med TV2/SPUTNIK. Et dårligt svar, men uden
fejlkoder
kommer du ikke langt.

Mvh Ole

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 12-11-06 12:05

"Ole Christiansen" <ole@bole.gikiskole> skrev i en meddelelse

> "Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Afinstaller IE7 - eller snak med TV2/SPUTNIK. Et dårligt svar, men uden
> fejlkoder
> kommer du ikke langt.

Kan IE7 afinstalleres, så jeg igen er tilbage til den gamle?

Fra : Ole Christiansen

Dato : 12-11-06 12:51

> "Ole Christiansen" <ole@bole.gikiskole> skrev i en meddelelse

> Kan IE7 afinstalleres, så jeg igen er tilbage til den gamle?

Ja. Under tilføj/fjern programmer. Det har jeg selv gjort.

/Ole

Fra : Karsten Jensen

Dato : 12-11-06 14:24

Ja, men jeg tror ikke at det er så hensigtsmæssigt på længere sigt - rent
sikkerhedsmæssigt. Jeg har valgt den løsning at bruge Firefox. Jeg ved ikke
om det kun er hos mig, men den er væsentligt hurtigere end IE.

Mvh.

Karsten

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-11-06 15:00

on 12-11-2006, Karsten Jensen supposed :
> Jeg har valgt den løsning at bruge Firefox. Jeg ved ikke om det kun er hos
> mig, men den er væsentligt hurtigere end IE.

Mit indtryk er at flertallet oplever den som hurtigere eller ligeså
hurtig som version 6. Enkelte oplever den som værende langsommere.

Personligt syns jeg ikke at opleve nogen hastighedsforskel mellem
version 6 og 7 men jeg syns 7eren er meget bedre end 6eren.

"A computer once beat me at chess, but it was no match for me at kick
boxing." - Emo Philips

Fra : poul.b.hansen.

Dato : 12-11-06 15:32

> "Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ja. Under tilføj/fjern programmer. Det har jeg selv gjort.
>
> /Ole

hej
marker vis opdareringer,så kan du se den

Fra : Henrik Steffensen

Dato : 12-11-06 16:58

> [...]
>
> "Henrik Steffensen" <hst@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Afinstaller IE7 - eller snak med TV2/SPUTNIK. Et dårligt svar, men uden
Jeg har nu afinstalleret den - og det gik egentlig fint. Jeg har også
geninstalleret Java.

Sputnik virker imidlertid stadigvæk ikke - den står og "tester" i
uendelighed......Er der nogle add-onns til IE, som jeg bør afinstallere og
geninstallere?