MS Windows
briani 27239
Kan ikke afinstall. program.
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 11-11-06 14:12

Hej i gruppen.

Her på det sidste er jeg stødt ind i et problem, når jeg prøver at
afinstallere et program, så kommer der en fejlmeddelelse hvor der står"Could
not open INSTALL.LOG file" men når jeg kigger i mappen hvor programmet er
installeret er filen der, og jeg kan også godt åbne den med notesblok. Jeg
har så prøvet at installere programmet igen, men det hjælper ikke. Jeg har
prøvet det med andre programmer også. Hvad kan der være galt?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Fjern "NOMORESPAM" ved svar på e-mail.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 11-11-06 22:47

"Jørgen Nielsen" skrev:

> [...]
> notesblok. Jeg har så prøvet at installere programmet igen, men det
> hjælper ikke. Jeg har prøvet det med andre programmer også. Hvad kan der

Lidt googlen giver en del hits på fejlmeddelsen. Måske kan du finde noget
brugbart.

http://makeashorterlink.com/?A2C35162E

Mvh.

Karsten

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 12-11-06 18:12

"Karsten Jensen" <okktwasmnupklpk@invalid> skrev i en meddelelse
news:455644f3$0$2087> Lidt googlen giver en del hits på fejlmeddelsen. Måske
kan du finde noget
> brugbart.
>
> http://makeashorterlink.com/?A2C35162E

Hej Karsten.

Tak for svar. Jeg tænkte slet ikke at søge på google. Glemte også at skrive
at det drejede sig om Windows Xp.