MS Windows
briani 27239
skal klikke på brugernavn ligepludselig i ~
Fra : not@home.se

Dato : 10-11-06 14:08

hvis computeren har stået noget tid så kommer der et loginbillede op
på skærmen hvor jeg skal klikke på mit xp-brugernavn for at komme
tilbage til skrivebordet ? hvordan fjerner jeg det ?
på forhånd tak

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-11-06 14:23

Den 10-11-06 14.08 skrev not@home.se følgende:
> hvis computeren har stået noget tid så kommer der et loginbillede op
> på skærmen hvor jeg skal klikke på mit xp-brugernavn for at komme
> tilbage til skrivebordet ? hvordan fjerner jeg det ?

Højreklik på Skrivebordet => Egenskaber => Pauseskærm => fjern flueben
ud for "Vis velkomstside...". Hvis du vil slå pauseskærme fra, så vælg
"Ingen" i rullemenuen under "Pauseskærm".

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Impotent: Matematisk begreb...

Fra : not@home.se

Dato : 10-11-06 14:47

On Fri, 10 Nov 2006 14:23:24 +0100, Kim Ludvigsen
<usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Højreklik på Skrivebordet => Egenskaber => Pauseskærm => fjern flueben
>ud for "Vis velkomstside...". Hvis du vil slå pauseskærme fra, så vælg
>"Ingen" i rullemenuen under "Pauseskærm".

jeg har ikke noget flueben der firkanten er bare lyssegrå ? og heller
ingen pauseskærm slået til ?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-11-06 16:38

Den 10-11-06 14.46 skrev not@home.se følgende:

> jeg har ikke noget flueben der firkanten er bare lyssegrå ? og heller
> ingen pauseskærm slået til ?

Så har jeg desværre ikke et bud, måske andre kan hjælpe.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Man skal ikke kaste med Sten: En nu forbudt sport...

Fra : Erik

Dato : 10-11-06 19:59

Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in news:45547d4e$0$2101
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Højreklik på Skrivebordet => Egenskaber => Pauseskærm => fjern flueben
> ud for "Vis velkomstside...". Hvis du vil slå pauseskærme fra, så vælg
> "Ingen" i rullemenuen under "Pauseskærm".

Ingen "vis velkomstside" valg under min udgave af XP Pro, eneste der kan
fluebenes er "beskyt med adgangkode ved fortsættelse"

Fra : not@home.se

Dato : 13-11-06 15:17

On 10 Nov 2006 18:59:23 GMT, Erik <no@email.no> wrote:

> [...]
>>

>Ingen "vis velkomstside" valg under min udgave af XP Pro, eneste der kan
>fluebenes er "beskyt med adgangkode ved fortsættelse"

nu blev jeg godt nok forviret er der noget jeg kan gøre ? den
kommer kun engang imellem forstår det ikke ?

Fra : knudsen

Dato : 13-11-06 15:35

<not@home.se> skrev i en meddelelse

> nu blev jeg godt nok forviret er der noget jeg kan gøre ? den
> kommer kun engang imellem forstår det ikke ?

Hej
Prøv at gå ind i Kontrolpanel =>Strømstyring => Avanceret
Det kan være det har noget at gøre med : " Spørg efter adgangskode
når computeren forlader standby "

--
Venlig hilsen
knudsen