MS Windows
briani 27239
Fra XP Home til Vista ved nykøb?
Fra : erik kirkeby

Dato : 08-11-06 11:55

Jeg overvejer at udskifte min gamle computer til en ny og kraftigere, men
det bliver jo med den "gamle" Windows XP Home som styreprogram. Formentlig
vil Vista være et element i en ny computer til foråret, så jeg vægrer mig
ved at købe allerede nu. - Er der producenter, som tilbyder opgradering til
Vista, hvis man køber nu?? - Er chancen større, hvis man køber en computer
med Media Center nu??
På forhånd tak for et svar.

Mvh
Erik

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 08-11-06 12:44

erik kirkeby wrote:
> [...]
> Vista, hvis man køber nu?? - Er chancen større, hvis man køber en computer

Du kan vel bare købe en ny computer uden styresystem nu, og så køre
videre på din nuværende XP licens?
Når Vista så engang kommer kan du så købe en opgradering fra XP til den tid.

Men hvis du gerne vil køre Vista med alt det nye grafiske tingel-tangel
burde du nok overveje at strække købet af ny PC så længe som muligt, så
du kan få maksimal hardware i allerede fra starten.

Fra : Bjarne Chr

Dato : 08-11-06 13:41

"erik kirkeby" <erik.kirkeby@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved at købe allerede nu. - Er der producenter, som tilbyder opgradering
> til Vista, hvis man køber nu?? - Er chancen større, hvis man køber en

Du kan jo prøve her er f.eks HP' s
http://h20219.www2.hp.com/services/cache/416458-0-0-59-103.html og du kan
selv søge videre herfra
http://webmail.kabeltv.dk/read.cgi?pathname=%2FINBOX;UID=1658;random=11629893930.665049607024656;r=11629893970.501801849503156

mvh
Bjarne Chr

Fra : Thomas N.

Dato : 08-11-06 22:50

On Wed, 8 Nov 2006 11:55:22 +0100, "erik kirkeby"
<erik.kirkeby@tele2adsl.dk> wrote:

> [...]
>Vista, hvis man køber nu?? - Er chancen større, hvis man køber en computer

Det hedder Express Upgrade og er Microsofts svar på netop dette
"problem".

Se her:
http://www.microsoft.com/danmark/windowsvista/getready/expressupgrade.mspx

--
/Thomas

Fra : erik kirkeby

Dato : 12-11-06 17:18

"Thomas N." <me@home.here> skrev i en meddelelse

> Det hedder Express Upgrade og er Microsofts svar på netop dette
> [...]

Hej Thomas

Tak for tippet. Dell er på listen, og det er netop dem jeg vil handle med.