MS Windows
briani 27239
"Klik for at aktivere dette objekt.. "
Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 07-11-06 18:34

Hej
Jeg har et irreterende problem:

Ved internet sider med login bokse (eks. netbank) skal jeg først klikke på
selve boksen for herefter at klikke i tekstfeltet for at få lov til at
skrive noget.

Hvad endnu mere irreterende er at hvis jeg eks. er inde på www.bilbasen.dk
og kigge på en bil med flere billeder, så plejer man at kunne holde markøren
over de andre billeder for at få dem frem. Dette er heller ikke muligt
længere - her skal jeg først klikke på billedet.

Jeg mistænker de 2 irritationsmomenter for at hænge sammen.

Hvordan ændrer man det så "objekterne" er aktive?

Vh
Carsten

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-11-06 18:57

Karen Stricker & Carsten Axelsen skrev:

> Ved internet sider med login bokse (eks. netbank) skal jeg først
> klikke på selve boksen for herefter at klikke i tekstfeltet for at få
> lov til at skrive noget.

Det er noget der er kommet efter en MS-opdatering.

> [...]
> billedet.
> Jeg mistænker de 2 irritationsmomenter for at hænge sammen.

Jeg behøver bare at holde markøren over billedet.

> Hvordan ændrer man det så "objekterne" er aktive?

Da den omtalte opdatering kom 1. gang kunne man fjerne den igen - det blev
beskrevet (vistnok hérinde) hvordan - siden den kom for 2. gang har jeg ikke
set nogen forslag.

Er osse lidt irriteret over det.

Er dog mere irriteret over at man (jeg) netop på bilbasen skal vælge bil
"fra bunden af" hver gang man vil kigge efter en bestemt model, hvor den før
i tiden huskede fra sidste gang man havde valgt en vogn - er det osse sådan
hos dig?
Hans

Fra : Karen Stricker & Car~

Dato : 07-11-06 19:07

> Det er noget der er kommet efter en MS-opdatering.

> Jeg behøver bare at holde markøren over billedet.

Det kunne jeg også nøjes med førhen...

> [...]
> før i tiden huskede fra sidste gang man havde valgt en vogn - er det osse

Jeps - det er det samme her!

> --
> Med venlig hilsen
> Hans

Vh
Carsten

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 07-11-06 19:09

Karen Stricker & Carsten Axelsen skrev:

> Jeps - det er det samme her!

Nå - så er det da ikke kun mig!
Hans

Fra : Klaus H

Dato : 07-11-06 19:18

Hans Paulin (6310) wrote:

> Det er noget der er kommet efter en MS-opdatering.

Hos mig kom det i forbindelse med en JAVA opdataring.

Klaus H