MS Windows
briani 27239
Windows fryser ved download
Fra : polle

Dato : 05-11-06 18:23

Hej alle

Jeg har et problem når jeg downloader eller skal hente en fil eller et
program,

den når at hente 60 - 70 kb så fryser systemet, eneste muglighed for at
komme ud af det

er at slukke computeren. Almendelig surfen på nettet skaber ikke problemer.

Jeg har Windows xp home.

v.h. Poulsen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 05-11-06 19:15

"polle" <family@vip.dk> skrev:

> [...]
> komme ud af det
>
> er at slukke computeren. Almendelig surfen på nettet skaber ikke

Du skriver ikke hvad du har prøvet. Har du checket for virus/spyware?. Har
du hentet alle opdateringer via Windows update?. Hvilken browser kører du
med - IE, Firefox eller andet?.

Mvh.

Karsten

Fra : polle

Dato : 05-11-06 19:24

Jeg har IE 6 og alle windows opdateringer og er chekket for virus og spyware